ارتباط مستقیم با 30563 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس استخدام استخدام مدرس استخدام جدید مدرس در آموزشگاه تهران و کرج

استخدام جدید مدرس در آموزشگاه تهران و کرج

اگر در جستجوی آگهی های استخدام جدید مدرس در آموزشگاه تهران و کرج هستید ....

اگر می خواهید با تماس با آموزشگاهها و موسسات مختلف در کرج و تهران شاگرد جذب کنید و در زمینه تدریس خصوصی و آموزش در منزل فعالیت داشته باشید ....

اگر قصد دارید در زمینه تدریس خصوصی ریاضی، فیزیک، شیمی، زبان، علوم، زیست، دروس دانشگاهی، تدریس کنکوری، تدریس انواع نرم افزار و ... فعالیت خودتان را شروع کنید و یا قبلا این کار را انجام داده اید و می خواهید تعداد شاگردها ودرآمدتان را بیشتر کنید و برای رسیدن به این هدف کل اینترنت و روزنامه ها را برای مشاهده آگهی های استخدام مدرس در آموزشگاه تهران و کرج و ... جستجو کرده اید ....

در هر صورت، به نسبت جستجوی آگهی های استخدامی تدریس خصوصی، استخدام جدید معلم و تماس با موسسات مختلف و آموزشگاهها و ... ، راهکار بهتری برای جذب شاگرد و کسب درآمد از تدریس خصوصی وجود دارد.

در ایران مدرس (همین سایت) که بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس ایران است و تا خرداد 96 بیش از 16200 مدرس ثبت نامی دارد و بازدید آن در ایام امتحانات به بیش از 25000 بازدید در روز هم می رسد، ثبت نام کرده (بر روی کلید عضویت در سایت در بالای همین صفحه کلیک نمائید) و آگهی تدریس خودتان را ثبت کنید تا متقاضیان تدریس خصوصی به صورت مستقیم با شما در ارتباط باشند.

اگر شما به عنوان یک مدرس و معلم در آموزشگاه و موسسات تدریس خصوصی در کرج و تهران و یا هر جای دیگر ایران استخدام شوید، هر جلسه باید 30 یا 40 درصد پولی که دریافت می کنید را به آموزشگاه پرداخت نمائید. یعنی اگر 20 جلسه تدریس کنید و هر جلسه 50 هزار تومان دریافت نمائید، 300 یا 400 هزار تومان آن را باید به آموزشگاه پرداخت کنید. در ضمن، آموزشگاهها مدرسین ثابت خودشان را دارند که به آنها اعتماد دارند و تا زمانی که وقت مدرسین و اساتید خودشان پر نشود به شما شاگرد معرفی نخواهند کرد. از طرفی آموزشگاهها برای جذب شاگرد بیشتر قیمت ها را پایین نگه می دارند و شما با قیمت پایین باید تدریس کنید و در نهایت چون 30 یا 40 درصد همین قیمت پایین هم باید به خود آموزشگاه پرداخت شود، درآمد بالایی از تدریس نخواهید داشت. در ایران مدرس با هزینه بسیار پایین تر می توانید آگهی تدریس خودتان را ویژه کرده و نه تنها یک شاگرد بلکه شاگردهای زیادی را جذب کنید. در ضمن، کل مبلغ تدریس را برای خودتان بر می دارید.

به جای جستجوی بیشتر آگهی های استخدام مدرس در آموزشگاه تهران و کرج و آگهی های استخدامی تدریس خصوصی در هر جای ایران، در همین سایت عضو شده و آگهی تدریس خودتان را ثبت کنید و از کار تدریس درآمد بدست آورید. برای مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی که در سایت ایران مدرس آگهی تدریس ثبت کرده اند بر روی عبارت لیست مدرسین تدریس خصوصی کلیک کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ویژگیهای برتر سایت ایران مدرس به عنوان برترین سایت تبلیغات تدریس خصوصی ایران مقاله بهترین سایت تبلیغات تدریس خصوصی ریاضی، زبان، شیمی و فیزیک و برای مطالعه در زمینه نحوه ثبت آگهی تدریس خصوصی موثر و پربازده مقاله نمونه آگهی تدریس خصوصی و نحوه نوشتن متن تبلیغاتی برای تدریس را مطالعه نمائید.

عبارتهای کلیدی: استخدام مدرس در آموزشگاه، استخدامی تدریس در تهران، استخدام جدید مدرس خصوصی کرج

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 705 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image