ارتباط مستقیم با 30455 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
تدریس خصوصی ایران مدرس
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس استخدام استخدام مدرس دعوت به همکاری تدریس خصوصی فروردین95 و اردیبهشت95

دعوت به همکاری تدریس خصوصی فروردین95 و اردیبهشت95

دعوت به همکاری تدریس خصوصی فروردین95 و اردیبهشت95 - از تمامی علاقه مندان به تدریس خصوصی در فروردین 95 و اردیبهشت 95 دعوت به همکاری می گردد.


برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی فیزیک، تدریس خصوصی زبان انگلیسی و تدریس خصوصی در تمامی مقاطع و رشته های تحصیلی و تدریس تمامی دروس در کل کشور در فروردین 95 و اردیبهشت 95 آگهی تدریس خودتان را در همین وب سایت (ایران مدرس) ثبت نمائید.

وب سایت ایران مدرس پربازدیدترین سایت تدریس ایران است. بازدید این وب سایت در ایام امتحانات به بیش از 20000 بازدید در روز می رسد. با درج تبلیغ تدریس در سایت ایران مدرس آگهی تدریس شما در معرض دید هزاران بازدید کننده قرار می گیرد. جذب شاگرد و کسب درآمد از تدریس خصوصی با درج آگهی در این وب سایت راحت و آسان است.

سایت ایران مدرس از نظر گوگل هم بهینه است. برای عبارتهای شامل تدریس خصوصی سایت ایران مدرس در نتایج جستجوی گوگل در صفحه اول نتایج قرار دارد. با درج تبلیغ در این وب سایت کاربرانی که از طریق موتور جستجوی گوگل در جستجوی مدرس خصوصی هستند به سمت آگهی شما هدایت شده و با شما تماس خواهند گرفت.

برای شروع تدریس خصوصی و یا افزایش تعداد شاگردها و افزایش درآمدتان از تدریس در فروردین95 و اردیبهشت95 فرصت درج تبلیغ در ایران مدرس را از دست ندهید. سایت ایران مدرس بزرگترین و معتبرترین سایت تدریس ایران بوده و به صورت اختصاصی در زمینه تبلیغات تدریس فعالیت دارد.

سایت ایران مدرس: - تا سال 95 بیش از 12800 مدرس ثبت نامی دارد و از نظر گوگل کاملا بهینه است. ایران مدرس پربازدیدترین سایت تدریس ایران است (بیش از 20000 بازدید روزانه در ایام امتحانات).

برای ثبت آگهی تدریس برق، تدریس ریاضی، تدریس فیزیک و ... و یا تدریس در هر زمینه دیگری در ایران مدرس، در بالای همین صفحه بر روی عبارت "عضویت در سایت" کلیک کنید. در ادامه، پس از ثبت نام وارد کنترل پنل شده و آگهی تدریس خودتان را درج نمائید.

در صورت تمایل آگهی تدریس خودتان را ویژه نموده و بازدهی آن را افزایش دهید. مدرسینی که در صفحه اصلی سایت مشاهده می کنید و در حال حاضر آگهی ویژه دارند، آگهی خودشان را بارها و بارها تمدید نموده اند. این خود نشان دهنده موثر بودن درج آگهی تدریس در ایران مدرس است.

آمار بازدید: 1106 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image