ارتباط مستقیم با 30561 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس استخدام استخدام مدرس دعوت به همکاری تدریس بهمن 94 و اسفند 94

دعوت به همکاری تدریس بهمن 94 و اسفند 94

دعوت به همکاری تدریس بهمن 94 و اسفند 94 - از علاقه مندان به تدریس خصوصی و آموزش در منزل در بهمن94 و اسفند94 دعوت به همکاری می گردد.

برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی در بهمن و اسفند 94، با کلیک بر روی فرم عضویت در سایت در بالای همین صفحه و ورود به کنترل پنل، آگهی تدریس خودتان را به صورت رایگان ثبت نموده و به صورت مستقیم و بدون واسطه با متقاضیان تدریس خصوصی در ارتباط باشید.

ثبت آگهی تدریس خصوصی در وب سایت حاضر (ایران مدرس) کاملا رایگان است. تنها در صورت تمایل می توانید آگهی خودتان را به صورت ویژه ثبت کنید. تعداد زیادی از مدرسینی که در حال حاضر در صفحه اصلی سایت ایران مدرس مشاهده می کنید، آگهی تدریس خودشان را بارها و بارها تمدید کرده اند.

درج آگهی تدریس و جذب شاگرد از طریق ثبت آگهی در ایران مدرس به نسبت جذب شاگرد از طریق آموزشگاهها و ... مزایایی دارد که با کلیک بر روی لینک زیر و مطالعه آن می توانید در این زمینه اطلاعاتی کسب کنید.

 




راهکارهای مختلف جذب شاگرد و کسب درآمد از تدریس خصوصی






وب سایت ایران مدرس (همین وب سایت) بزرگترین، پربازدیدترین و معتبرترین سایت تدریس خصوصی ایران است. در سایت ایران مدرس تا بهمن 94 بیش از 12200 مدرس خصوصی در زمینه تدریس خصوصی زیست، تدریس خصوصی عربی، تدریس خصوصی تافل، تدریس خصوصی آیلتس و ... ثبت نام کرده اند. بازدید سایت ایران مدرس در ایام امتحانات به بیش از 20000 بازدید در روز می رسد.

برای جذب شاگرد و کسب درآمد از تدریس خصوصی فرصت درج آگهی تدریس در ایران مدرس را از دست ندهید.


آمار بازدید: 1947 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image