ارتباط مستقیم با 30424 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی ایران مدرس
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
ایران مدرس استخدام استخدام مدرس دعوت به همکاری مدرس، معلم، دبیر و دانشجو آذر 94 کل کشور

دعوت به همکاری مدرس، معلم، دبیر و دانشجو آذر 94 کل کشور

از مدرسین، معلمین، دانشجویان، دبیران و تمامی علاقه مندان به فعالیت در زمینه تدریس و تدریس خصوصی به صورت پاره وقت و تمام وقت در آذر 94 دعوت به همکاری می گردد.

اگر به تدریس و تدریس خصوصی علاقه دارید و می خواهید با فعالیت در این زمینه کسب درآمد کنید، یکی از بهترین راهکارها برای جذب شاگرد ثبت آگهی تدریس خصوصی در همین وب سایت (ایران مدرس) است. سایت ایران مدرس تا آذر94 بیش از 11600 مدرس ثبت نامی دارد.

هر شغل دیگری که دارید، کار تدریس را می توانید به صورت پاره وقت انجام دهید. اگر معلم و دبیر هستید، اگر دانشجو هستید و ... در هر صورت می توانید در کنار کار خودتان به تدریس بپردازید. کار تدریس خصوصی انعطاف زمانی خوبی دارد یعنی جلسات تدریس را می توانید به نحوی همانگ کنید که با کارهای دیگرتان تداخل نداشته باشد. ضمنا، این کار درآمد خوبی نیز دارد.

شاید فکر کنید برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی حتما باید در آموزشگاهی استخدام شوید. توجه کنید در حالتی که با آموزشگاهها کار می کنید، 30 یا 40 درصد مبلغ تدریس را باید به آنها پرداخت کنید. اگر خودتان آگهی درج نمائید، کل مبلغ حق التدریس را برای خودتان بر می دارید.

بهترین وب سایتی که می توانید آگهی تدریس خودتان را در آن ثبت کنید، همین وب سایت (ایران مدرس) است. اگر می خواهید واقعا دلیل این امر را بدانید، بر روی لینکهای زیر کلیک کنید. ایران مدرس، بهینه ترین، پربازدیدترین و معتبرترین سایت تدریس ایران است.

 







برای درج اگهی تدریس در سایت ایران مدرس و جذب شاگرد در آذر 94، در بالای همین صفحه بر روی عبارت عضویت در سایت کلیک نموده و پس از ورود به کنترل پنل آگهی تدریس خودتان را ثبت کنید.


آمار بازدید: 1392 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image