ارتباط مستقیم با 30565 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس استخدام استخدام مدرس دعوت به همکاری تدریس آبان94 و آذر94

دعوت به همکاری تدریس آبان94 و آذر94

دعوت به همکاری تدریس آبان94 و آذر94 در این بخش ارائه شده است. اگر می خواهید در آبان 94 و آذر 94 در زمینه تدریس خصوصی فعالیت داشته باشید ادامه این مطلب را بخوانید.



جذب مدرس تدریس خصوصی آبان و آذر 94 - از علاقه مندان به تدریس خصوصی در آبان و آذر 94 دعوت می شود برای فعالیت در زمینه آموزش و تدریس خصوصی و کسب درآمد از تدریس، به بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران (ایران مدرس - همین وب سایت) مراجعه نموده و آگهی تدریس خودشان را به صورت رایگان درج نمایند.

به منظور درج آگهی تدریس در آبان 94 و آذر94 در ایران مدرس، در بالای همین صفحه بر روی عبارت "عضویت در سایت" کلیک نموده و پس از تکمیل فرمی که نشان داده می شود و ورود به کنترل پنل، آگهی خود را درج نمائید. در صورت تمایل می توانید آگهی خود را به صورت ویژه ثبت کنید.

ایران مدرس پربازدیدترین سایت تدریس ایران است. این سایت تا اذر 94 حدود 11500 مدرس و بازدید روزانه حدود 15000 دارد. ایران مدرس از نظر گوگل کاملا بهینه است. با جستجوی عبارتهای شامل تدریس خصوصی در گوگل، اولین یا یکی از اولین وب سایتهایی که در نتایج جستجوی گوگل مشاهده خواهید کرد ایران مدرس است. این امر منجر به جذب شاگرد بیشتر مدرسان خواهد شد.

وب سایت ایران مدرس معتبرترین سایت تدریس ایران است. با درج آگهی تدریس رایگان در ایران مدرس به راحتی می توانید در هر جای ایران شاگرد جذب کنید.



دلایل ثبت آگهی تدریس خصوصی در ایران مدرس - دلایل ثبت آگهی تدریس خصوصی در ایران مدرس در این بخش ارائه می گردد.

سایت ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است.

تعداد مدرسین ثبت نامی در سایت ایران مدرس از هر وب سایت تدریس دیگری بیشتر است: حدود 11500 مدرس تا آذر 94

وب سایت ایران مدرس از نظر گوگل کاملا بهینه است و برای عبارتهای شامل تدریس خصوصی در صفحه اول نتایج جستجوی گوگل قرار دارد.

سایت ایران مدرس هزاران مطلب آموزشی، جزوه و نمونه سوال امتحانی دارد و یک محیط کاملا آموزشی را فراهم کرده است.

ایران مدرس پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است. بازدید روزانه ایران مدرس بین 12000 تا 15000 و در ایام امتحانات بیش از 15000 در روز است.

تعداد زیادی از مدرسینی که در ایران مدرس آگهی ویژه ثبت نموده اند بارها و بارها آگهی خودشان را تمدید کرده اند.

به منظور درج آگهی تدریس در ایران مدرس، در بالای همین صفحه بر روی عبارت "عضویت در سایت" کلیک نموده و پس از تکمیل فرمی که نشان داده می شود و ورود به کنترل پنل، آگهی خود را درج نمائید. در صورت تمایل می توانید آگهی خود را به صورت ویژه ثبت کنید.



عبارتهای کلیدی: دعوت به همکاری تدریس، دعوت به همکاری تدریس آبان 94، دعوت به همکاری تدریس آذر 94، استخدام مدرس خصوصی آبان 94، استخدام تدریس آبان 94، استخدام مدرس آذر 94، استخدام تدریس آذر 94، استخدام آذر 94، استخدامی آذر94


آمار بازدید: 1614 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image