ارتباط مستقیم با 30458 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی ایران مدرس
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
ایران مدرس استخدام استخدام مدرس جذب مدرس خصوصی جهت فعالیت در زمینه تدریس خصوصی و آموزش در آبان 94

جذب مدرس خصوصی جهت فعالیت در زمینه تدریس خصوصی و آموزش در آبان 94

جذب مدرس خصوصی جهت فعالیت در زمینه تدریس خصوصی و آموزش در آبان 94 - از علاقه مندان به تدریس خصوصی، آموزش در منزل و آموزشگاه به صورت خصوصی و نیمه خصوصی و گروهی و ... در آبان 94 دعوت به همکاری می گردد.

برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی در آبان 94 در همین وب سایت آگهی تدریس خودتان را به صورت رایگان ثبت کرده و از طریق ارتباط مستقیم با دانش آموزان و دانشجویان به جذب شاگرد بپردازید. در وب سایت ایران مدرس می توانید آگهی تدریس خودتان را در زمینه تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی فیزیک، تدریس خصوصی شیمی، تدریس زیست، تدریس عربی، تدریس زبان و سایر دروس یا هر درس و رشته دیگری ثبت نمائید.

برای درج آگهی رایگان تدریس در این وب سایت (ایران مدرس)، در بالای همین صفحه بر روی عبارت "عضویت در سایت" کلیک نموده و پس از تکمیل فرمی که نشان داده می شود و ورود به کنترل پنل، آگهی خود را درج نمائید. در صورت تمایل می توانید آگهی خود را به صورت ویژه ثبت کنید.

برای درج آگهی تدریس خصوصی مناسبترین گزینه همین وب سایت (ایران مدرس) است. سایت ایران مدرس بیشترین تعداد مدرسین ثبت نامی را دارد (بیش از 11200 مدرس تا آبان 94). این وب سایت در بین سایتهای تدریس خصوصی بیشترین بازدید روزانه را دارد (حدود 15000 تا 20000 بازدید در روز).

وب سایت ایران مدرس علاوه بر موارد ذکر شده مزیتها و برتری هایی دارد که آن را از وب سایتهای آگهی دیگر متمایز می کند. این وب سایت به صورت اختصاصی به بحث تدریس خصوصی پرداخته است. علاوه بر آن:

این وب سایت در مجموع دروس دبیرستان و دانشگاهی و کنکوری، بهینه ترین وب سایت تدریس از نظر گوگل است. با جستجوی هرعبارت شامل تدریس خصوصی سایت ایران مدرس را در صفحه اول گوگل . در نتایج اولیه آن خواهید یافت.

رتبه الکسای سایت ایران مدرس در بین سایتهای تدریس برترین است. رتبه الکسا به صورت مستقیم با تعداد بازدید کننده های یک وب سایت در ارتباط است. بازدید ایران مدرس از هر سایت تدریس و آموزش دیگری بیشتر است.

برای جذب شاگرد شما می توانید با آموزشگاهها در ارتباط باشید و یا اینکه خودتان به صورت مستقل آگهی ثبت کنید و شاگرد جذب نمائید. حالت دوم جذب شاگرد مزیتی که دارد این است که شما کل مبلغی را که برای جلسات تدریس و تدریس خصوصی دریافت می کنید برای خودتان بر می دارید و در عوض مبلغ مناسبی را برای ثبت آگهی پرداخت می کنید. در حالتی که آموزشگاههای تدریس خصوصی شاگرد را به شما معرفی کنند، هر جلسه باید 30 تا 50 درصد از حق التدریس را به آموزشگاه پرداخت نمائید. در رابطه با ثبت آگهی تدریس مطالعه موارد زیر نیز مفید است.

 




چرا آبان ماه یکی از بهترین وقتهای ممکن برای ثبت آگهی تدریس است؟




دلایلی که ثبت آگهی و تبلیغ تدریس در ایران مدرس را توجیه می کنند؟









در وب سایت ایران مدرس هزاران جزوه، نمونه سوال امتحانی و تست کنکور برای دانلود رایگان ارائه شده است. ایران مدرس محیطی کاملا آموزشی دارد. در کنار جزوات آموزشی نیز تبلیغ مدرسین نمایش داده می شود که باعث می شود بازدهی آگهی آنان بیشتر گردد. آگهی مدرسین در بخش کنکور و اخبار دانشگاهی نیز نمایش داده می شود.

برای ثبت آگهی در زمینه تدریس و تدریس خصوصی سایت ایران مدرس بهترین گزینه است. در مجموع اگر به موارد ذکر شده در این مقاله توجه کنید، ثبت آگهی در ایران مدرس بهترین روش برای جذب شاگرد و کسب درآمد از تدریس خصوصی است


آمار بازدید: 1223 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image