ارتباط مستقیم با 30565 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
ایران مدرس استخدام استخدام مدرس جذب مدرس تدریس خصوصی مهر 94

جذب مدرس تدریس خصوصی مهر 94

از علاقه مندان به تدریس خصوصی در مهر 94 دعوت به همکاری می گردد.

برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی در مهر 94، آگهی تدریس خودتان را به صورت رایگان در همین سایت (ایران مدرس) ثبت کنید. با ثبت آگهی تدریس در ایران مدرس به صورت مستقیم با متقاضیان تدریس در ارتباط خواهید بود.

سایت ایران مدرس برترین و پربازدیدترین سایت تدریس ایران است. این وب سایت تا مهر 94 حدود 11000 مدرس ثبت نامی دارد. تعداد زیادی از مدرسینی که در ایران مدرس آگهی خود را ویژه کرده اند بارها و بارها آگهی خود را تمدید نموده اند و این یعنی بازدهی و تاثیرگذاری بالای درج آگهی تدریس در ایران مدرس.

وب سایت ایران مدرس دارای بازدید روزانه بالایی بوده و به نسبت هر سایت تدریس دیگری بازدید روزانه بیشتری دارد. این وب سایت برای اکثر عبارتهای شامل تدریس خصوصی در نتایج جستجوی گوگل در صفحه اول نتایج جستجو قرار دارد.

اگر می خواهید کار تدریس را شروع کنید و یا قصد دارید با درج آگهی در اینترنت جذب شاگرد خودتان را افزایش دهید، وب سایت ایران مدرس بهترین گزینه است.

برای درج آگهی رایگان تدریس در این وب سایت (ایران مدرس)، در بالای همین صفحه بر روی عبارت "عضویت در سایت" کلیک نموده و پس از تکمیل فرمی که نشان داده می شود و ورود به کنترل پنل، آگهی خود را درج نمائید.


آمار بازدید: 1681 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image