ارتباط مستقیم با 30591 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس استخدام استخدام دانشجو کار و شغل پاره وقت دانشجویی مرداد و شهریور 94

کار و شغل پاره وقت دانشجویی مرداد و شهریور 94

اگر در مرداد 94 یا شهریور 94 در جستجوی یک کار و شغل پاره وقت دانشجویی هستید این مطلب را بخوانید.

تدریس خصوصی در تهران و سایر شهرستانها می تواند یک گزینه خوب برای دانشجویان و یا افراد دیگر باشد. تدریس خصوصی به نسبت زمانی که به ان اختصاص می دهید بازدهی و درآمد بالایی دارد. این کار، انعطاف زمانی خوبی نیز داشته و به راحتی با کارهای دیگر شما هماهنگ می شود. می توانید زمان برگزاری کلاسها را به دلخواه خودتان انتخاب نمائید.

اگر به تدریس علاقه دارید و به عنوان یک کار پاره وقت می خواهید به تدریس خصوصی بپردازید، وب سایت ایران مدرس (همین وب سایت) بهترین محل برای درج آگهی شما در زمینه تدریس خصوصی و جذب شاگرد به صورت مستقیم است.

با ثبت اگهی تدریس به صورت رایگان در این وب سایت، به راحتی می توانید با متقاضیان تدریس خصوصی در ارتباط باشید. وب سایت ایران مدرس بازدید روزانه بالایی داشته و از نظر موتورهای جستجو کاملا بهینه است. در وب سایت ایران مدرس بیش از 10000 مدرس ثبت نام کرده و به تدریس و اموزش مشغول هستند.

برای ثبت اگهی در زمینه تدریس خصوصی، در بالای همین صفحه بر روی عبارت "عضویت در سایت" کلیک نموده و بعد از ثبت نام و ورود به کنترل پنل آگهی تدریس خود را درج نمائید. برای کسب درآمد بالا از تدریس، فرصت درج اگهی در ایران مدرس را از دست ندهید.


آمار بازدید: 3248 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image