ارتباط مستقیم با 30549 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس استخدام استخدام مدرس دعوت به همکاری تدریس و تدریس خصوصی مرداد 94

دعوت به همکاری تدریس و تدریس خصوصی مرداد 94

از علاقه مندان به تدریس و تدریس خصوصی در مرداد 94 دعوت به همکاری می گردد.

در صورتیکه قصد دارید در زمینه تدریس و تدریس خصوصی در مرداد 94 فعالیت داشته باشید، آگهی تدریس خود را به صورت رایگان در همین وب سایت ثبت نمائید.

وب سایت حاضر (ایران مدرس) برترین وب سایت تدریس ایران با بیشترین مدرس ثبت نامی است. در این وب سایت بیش از 10000 مدرس ثبت نام کرده اند (این امار برای اوایل مرداد 94 است).

وب سایت ایران مدرس بازدید روزانه بالایی دارد. در ایام معمول سال بازدید در حدود 10000 و در ایام امتحانات حدود 15000 تا 20000 بازدید دارد. وب سایت ایران مدرس بهترین گزینه برای ثبت آگهی در زمینه تدریس و آموزش در زمینه های مختلف است.

این وب سایت از نظر موتورهای جستجو از جمله گوگل هم کاملا بهینه است و برای اکثر عبارتهای شامل تدریس خصوصی در نتایج اول جستجوی گوگل نشان داده می شود.

ثبت آگهی در ایران مدرس رایگان است. تنها در صورت تمایل می توانید آگهی خود را به صورت ویژه ثبت کنید. برای ثبت اگهی تدریس ویژه مبلغ مناسبی را به صورت ماهانه پرداخت کرده و در عوض آگهی تدریس شما همواره در صفحه اصلی نشان داده می شود. تعداد زیادی از مدرسین و معلمین اگهی ویژه خود را بارها و بارها تمدید کرده اند و این نشان دهنده تاثیر درج آگهی تدریس در ایران مدرس است.

اگر در زمینه تدریس مشغول به کار هستید و یا قصد دارید فعالیت خود را در زمینه تدریس آغاز نمائید، فرصت درج آگهی تدریس در ایران مدرس را از دست ندهید.

برای ثبت اگهی تدریس در بالای همین صفحه بر روی "عضویت در سایت" کلیک کرده و بعد از تکمیل فرم و ورود به کنترل پنل آگهی تدریس خود را ثبت نمائید.


آمار بازدید: 2009 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image