ارتباط مستقیم با 30560 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس استخدام استخدام مدرس جذب 5 هزار استاد و 12 هزار دانشجو در مقطع دکترا در دانشگاه آزاد سال 94

جذب 5 هزار استاد و 12 هزار دانشجو در مقطع دکترا در دانشگاه آزاد سال 94

جذب 5 هزار استاد دانشگاه توسط دانشگاه آزاد - نماینده تام الاختیار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در هیئت امنای استان‌های فارس، بوشهر و کهگیلویه و بویر احمد گفت: در سال جاری دانشگاه آزاد قصد جذب 5 هزار استاد و 12 هزار دانشجو در مقطع دکترا دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی، حجت الاسلام عبدالرضا جمال‌زاده صبح امروز در جلسه هم اندیشی روسای دانشگاه آزاد و نماینده تام‌الاختیار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در هیئت امنای استان‌های فارس، بوشهر و کهگیلویه و بویر احمد در شهر خورموج اظهار داشت: شهری که دانشگاه ندارد در هیچ زمینه‌ای توسعه پیدا نمی‌کند و دانشگاه زمینه توسعه همه جانبه در هر شهری است.

جمال‌زاده خاطرنشان کرد: برای توسعه دانشگاه‌های آزاد 3 مجمع خیرین در سه استان فارس، بوشهر و کهگیلویه و بویر احمد تشکیل دادیم و برای توسعه دانشگاه خورموج نیز نیاز به مساعدت خیرین است ، کمبود مسجد، سالن ورزش، سالن بدنسازی و فضای سبز مناسب به چشم می‌خورد.

وی ادامه داد: در سال جاری دانشگاه آزاد قصد جذب 5 هزار استاد و 12 هزار دانشجو در مقطع دکترا دارد ضمن اینکه برای ایجاد رشته ارشد برق و مشاوره برای دانشگاه آزاد خورموج اقدام خواهیم کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خورموج نیز گفت: دانشگاه آزاد واحد خورموج نخستین مرکز آموزش عالی در جنوب استان بوشهر است که در سال 1381 با دو رشته کار خود را آغاز کرد و هم‌اکنون با 36 رشته در مقاطع کاردانی و کارشناسی و برخورداری از یک هزار و 280 دانشجو و فارغ التحصیلی 1500 دانشجو خدمات علمی ارائه می‌دهد.

علیرضا چمکوری افزود: این دانشگاه توجه ویژه‌ای به امر پژوهش داشته و در این بخش توفیقات خوبی نیز کسب کرده است و مطالعه درباره کشت داروهای گیاهی بر روی سه‌گونه گیاه دارویی انجام دادیم.

وی خاطرنشان کرد: انتشار کتاب، اینترنت وایرلس، افزایش پهنای باند و راه‌اندازی وب سایت انگلیسی دانشگاه به همراه تخصیص وام به دانشجویان و اساتید و برگزاری برنامه‌های متعدد فرهنگی، علمی و اردوهای علمی بخشی از اقدامات انجام شده در این دانشگاه بوده است.


آمار بازدید: 1606 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image