ارتباط مستقیم با 30591 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس استخدام استخدام دولتی استخدام 4700 مربی فنی و حرفه‌ای و جذب 300 نيروي جديد در سازمانهاي خراسان جنوبي

استخدام 4700 مربی فنی و حرفه‌ای و جذب 300 نيروي جديد در سازمانهاي خراسان جنوبي

مجوز استخدام 4700 مربی فنی و حرفه‌ای صادر شد     

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از صدور مجوز استخدام 4700 مربی فنی و حرفه‌ای و پیش‌بینی بودجه 1300 میلیارد ریالی سازمان فنی و حرفه‌ای کشور خبر داد.

کوروش پرند در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: نگاه دولت یازدهم به آموزشهای مهارتی نگاه ویژه‌ای است و صدور مجوز استخدام این تعداد مربی در بین مجوزهای جذب نیرو گویای این امر است.

وی افزود: همه مربیان فنی و حرفه‌ای که نمره قبولی در آزمون استخدامی را اخذ کنند می‌توانند وارد دوره‌های پیشرفته مربیگری شده و مشغول کار شوند.

رییس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در ادامه از برگزاری آزمون استخدامی مربیان در اردیبهشت ماه سال آینده خبر داد و گفت: این آزمون تنها در میان مربیان حق التدریس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای برگزار می‌شود و افرادی که حدنصاب لازم در این آزمون را کسب کنند، جذب می‌شوند.

پرند مجوز صادره را شامل حال مربیانی دانست که دستکم 10 تا 15 سال سابقه حق التدریسی تمام وقت در سازمان فنی و حرفه‌ای را با بیشترین کارایی داشته باشند.

معاون وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی همچنین از پیش‌بینی اعتبار 1300 میلیارد ریالی سازمان آموزش فنی وحرفه‌ای کشور در سال آینده خبرداد.

به گفته وی این اعتبار، در زمینه آموزشهای مهارتی و فنی وحرفه‌ای تحول آفرین بوده و موجب ایجاد اشتغال پایدار برای فارغ التحصیلان دانشگاهی و جوانان جویای کار به ویژه در مناطق کمتر توسعه یافته روستایی و عشایری خواهد شد.



جذب 300 نيروي جديد در سازمانهاي خراسان جنوبي     

300 نیروی جدید در سازمانهای خراسان جنوبی جذب می شوند.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ( واحد مرکزی خبر ) آقای محمودی معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی استاندار خراسان جنوبی گفت : این افراد سالهای گذشته در آزمون های استخدامی قبول شدند که سال آینده جذب می شوند.


آمار بازدید: 684 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image