ارتباط مستقیم با 30563 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس استخدام استخدام دولتی استخدام بيش از 4 هزار مربي حق التدريس و استخدام آموزش و پرورش

استخدام بيش از 4 هزار مربي حق التدريس و استخدام آموزش و پرورش

صدور مجوز استخدام بيش از 4 هزار مربي حق التدريس     

  مجوز استخدام 4 هزار و 700 مربی حق التدریس سازمان مراکز آموزش فنی وحرفه ای کشور در سال 94 صادر شد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما (واحد مرکزی خبر) ، رییس سازمان فنی و حرفه ای کشور گفت : آزمون استخدامی این افراد فقط میان مربیان حق التدریس کنونی سازمان فنی حرفه ای در اردیبهشت سال 94 برگزار خواهد شد و همه کسانی که حد نصاب نمره تعیین شده سازمان مدیریت و برنامه ریزی را کسب کنند ، جذب می شوند.

آقای پرند افزود : این مجوز استخدام مربی برای سازمان آموزش فنی و حرفه ای در بین مجوزهای جذب نیرو برای وزارتخانه ها و سازمان های دولتی بیشترین شمار استخدامی را به خود اختصاص داده است.

وی گفت : براساس برنامه ریزی انجام شده در سال آینده همه مریبان قبول شده در آزمون استخدامی در دوره های پیشرفته مربیگری شرکت و مشغول به کار می شوند.



استخدام ۲۸۰۰ روحانی در ‌آموزش و پرورش     

مشاور وزیر آموزش و پرورش و دبیر کمیته همکاری حوزه های علمیه و ‌آموزش و پرورش با اشاره به اینکه در حال حاضر ۲ هزار و ۸۱۳ روحانی استخدام رسمی آموزش و پرورش هستند، گفت: هدف حضور فیزیک طلاب نیست و با آموزش و مهارت حضور موثر طلاب در مدارس امکان پذیر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی ملکی امروز (17 اسفند) در گردهمایی اعضای کمیته استانی همکاری‌های حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش خراسان جنوبی اظهار کرد: بر اساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در بیش از 43 درصد این سند ظرفیت همکاری با حوزه علمیه وجود دارد و باید ظرفیت حوزه علمیه به عنوان نهاد تخصصی را برای تحقق اهداف نظام اسلامی بکار گرفته شود.

 ی افزود: کمیته همکاری حوزه های علمیه و آموزش پرورش به طور رسمی از سال 89 و پس از بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با نخبگان و جامعه مدرسین در رابطه با ضرورت همکاری حوزه های علمیه و آموزش و پرورش در دستور کار قرار گرفت.

حجت الاسلام ملکی با اشاره به راه اندازی این کمیته ها در استان‌های مختلف کشور، بیان کرد: ریاست کمیته‌ها در هر استان بر عهده نماینده ولی فقیه مرکز استان و همچنین دبیری این کمیته ها نیز بر عهده مدیر کل آموزش و پرورش استان است.

مشاور وزیر آموزش و پرورش گفت: سایر اعضا این کمیته شامل مدیر کل تبلیغات اسلامی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه، مدیران حوزه های علمیه خواهران و برادران هستند.

حجت الاسلام ملکی با بیان اینکه از 22 عنوان برنامه برای اجرا در کمیته های هم اندیشی تدوین شده، تصریح کرد: این برنامه ها در چهار محور تقویتی و تبلیغی، پژوهشی، آموزش منابع انسانی و برنامه ریزی درسی اجرایی می‌شود.

وی ادامه داد: تدوین آئین نامه‌های اجرایی و تامین اعتبار از مهمترین اقدامات برای اجرای این برنامه‌ها است.

مشاور وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه در حال حاضر 2 هزار و 813 روحانی استخدام رسمی آموزش و پرورش هستند، گفت: این ظرفیت بالقوه باید بالفعل شود و ارتباط  این روحانیون با حوزه علمیه احیا شود تا با برگزاری دوره‌های آموزشی در خدمت اهداف مشترک قرار گیرند.

حجت الاسلام ملکی با بیان اینکه استفاده از ظرفیت های درونی آموزش و پرورش و ارتقای مهارت فرهنگیان اولویت ما است، تصریح کرد: همچنین توانمندسازی روحانیون اعزامی به آموزش و پرورش از دیگر اولیتهای ما است که با برگزاری دروهای ‌آموزشی قبل از اعزام این مهم انجام خواهد شد.

وی تاکید کرد: هدف حضور فیزیکی طلاب در مدارس نیست و با آموزش و مهارت حضور موثر طلاب در مدارس امکانپذیر است.


آمار بازدید: 1552 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image