ارتباط مستقیم با 30565 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس استخدام استخدام دولتی اخبار جدید آزمون استخدامی استانداری لرستان و جذب پلیس افتخاری

اخبار جدید آزمون استخدامی استانداری لرستان و جذب پلیس افتخاری

پذیرفته شدگان پذیرفته شدگان آزمون استخدامی استانداری لرستان فروردین سال آینده بکارگیری می شوند     

معاون توسعه مدیریت ومنابع انسانی استانداری لرستان گفت: حکم پذیرفته شدگان آزمون استخدامی استانداری فروردین ماه سال آینده ابلاغ و این افراد در ادارات استان بکار گیری می شوند.

علی کورانی فر روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: افرادی که تحت عنوان آزمون استخدامی استانداری لرستان پذیرفته شده اند از فروردین ماه سال آینده به طور رسمی کارمند دولت محسوب می شوند.

وی اظهار داشت: محل تامین منابع مالی در این خصوص استانی و ملی بوده که در بودجه سال 94 پیش بینی شده و تلاش می شود حکم این افراد از اول فروردین ابلاغ شود.

وی ادامه داد: پذیرفته شدگان آزمون کتبی در حال حاضر مراحل پایانی گزینش، ارسال فرم شاغل شاغل و سایر مقدمات اداری را پشت سر می گذارند و انتظار می رود حضور این افراد در ادارات استان موجب افزایش بهره وری و ارتقا خدمات دستگاههای اجرایی استان شود.

کورانی فر تصریح کرد: حدود دو سال گذشته آزمون استخدامی استانداری لرستان با بیش از 10 هزار داوطلب برگزار شد که در نهایت یکهزار نفر از این افراد سال آینده بکارگیری خواهند شد.



جذب ۸ هزار پلیس افتخاری     

مدیركل پلیس افتخاری ناجا‏، از استقبال بی نظیر هموطنان برای جذب در این پلیس خبر داد و گفت: به منظور ارتقای آموزش،‏ این افراد از سال آینده از طریق فضای مجازی آموزش خواهند دید.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محمدرضا اكرمی در حاشیه اولین همایش سراسری روسای پلیس افتخاری ناجا گفت: هدف از برگزاری این همایش آموزش روسای پلیس افتخاری استان ها در جذب و بكارگیری این پلیس و تبیین آخرین دستاوردها و برنامه ها در سال آینده است تا هرچه بیشتر از این ظرفیت اجتماعی در راستای كاهش آسیب ها استفاده كنیم.

وی تصریح كرد: در چهارشنبه آخر سال و تعطیلات نو روزی از این ظرفیت اجتماعی در مقو له فرهنگی و اجتماعی با رویكرد پیشگیری اجتماعی‏، استفاده خواهیم كرد اما این افراد در جرایم خشن كه نیاز به مهارت های خاص پلیسی دارد استفاده نمی شوند.

سرهنگ اکرمی‏‏، از استقبال بی نظیر هموطنان برای جذب در این پلیس خبر داد و گفت: قشرهای مختلف جامعه از جمله اساتید، پزشكان‏، مدیران كل وزارتخانه ها اعلام آمادگی برای خدمت كردند.

وی یادآور شد: پلیس های افتخاری در دو سطح خدمت می كنند در سطح یك، افراد پس از احراز صلاحیت، آموزش و سازماندهی و در كارهای سخت افزاری بكارگیری می شوند، این افراد از بیمه لحظه ای برخوردارند و تا مرز شهادت نیز از آنها حمایت می شود اما سطح دو، افراد حضور فیزیكی نخواهند داشت و كار فرهنگی می كنند كه این سطح را در گذشته در پلیس راهور تجربه كرده ایم.

به گفته مدیركل پلیس افتخاری ناجا‏، ۳۳ هزار نفر در سطح كشور متقاضی و در حال جذب هستند كه از این تعداد بیش از ۸ هزار نفر مراحل جذب را طی و آماده بكارگیری می شوند.

سرهنگ اكرمی در پاسخ به سئوال خبرنگاری در خصوص ارتقاء آموزشی این افراد، گفت: پلیس های افتخاری پس از جذب تحت آموزش عمومی و تخصصی قرار می گیرند،این آموزش ها متنوع و مهارت های كلیدی آنها را ارتقاء می دهد.

وی افزود: در آموزش های تخصصی با كمك معاونت آموزش ناجا قصد داریم تا سال آینده این افراد از طریق فضای سایبری، آموزش ببینند. براین اساس به هر فرد كلید واژه ای داده می شود. چرا كه بسیاری از این افراد فرصت حضور در كلاس را ندارند. اما در آموزش هایی همانند تیراندازی حضور فرد ضروری است.

سرهنگ اكرمی یادآور شد: به دنبال آن هستیم تا از این ظرفیت اجتماعی بیشتر استفاده كنیم تا تعامل بین پلیس و اقشار مختلف جامعه را افزایش دهیم، به همین منظور سال آینده در تهران بزرگ از پلیس های افتخاری در گشت های انتظامی استفاده خواهیم كرد.

وی در پایان گفت: امیدوارم بكارگیری این پلیس ما را در كاهش آسیب های اجتماعی و داشتن جامعه ای عاری از هرگونه ناامنی در جهت ارتقای توسعه پایدار‏ یاری دهد.


آمار بازدید: 1649 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image