ارتباط مستقیم با 30424 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی ایران مدرس
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس استخدام استخدام دولتی اخبار جدید استخدام شهرداری مشهد و سازمان بازرسی کل کشور

اخبار جدید استخدام شهرداری مشهد و سازمان بازرسی کل کشور

استخدام نیروی كار جدید در شهرداری مشهد ممنوع شد     

اعضای شورای اسلامی شهر مشهد به منظور تحقق اقتصاد مقاومتی و چابك سازی سازمانی ممنوعیت استخدام یا بكارگیری هرگونه پرسنل جدید در شهرداری مشهد را تصویب كردند.

به گزارش خبرنگار مهر، اعضای شورای اسلامی شهر مشهد صبح دوشنبه در پنجاه و هشتمین جلسه علنی ممنوعیت استخدام یا بكارگیری هرگونه پرسنل جدید را به منظور تحقق اقتصاد مقاومتی و چابك سازی سازمانی را تصویب كردند.

براساس این مصوبه بكارگیری هرگونه پرسنل جدید در شهرداری مشهد اعم از ستاد، مناطق، سازمان و شركت های وابسته ممنوع است در موارد ضروری باید در چهارچوب ضوابط و مقررات رسمی و مصوبات شورای اسلامی شهر و معاونت اداری و مالی شهرداری مشهد انجام شود.

محسن انتظاری هروی، رئیس شورای اسلامی شهر مشهد در این نشست اظهار كرد: چنانچه استخدامی در شهرداری مشهد ضرورت داشت باید از طریق آزمون استخدامی و با توجه به شایسته سالاری اقدام شود.

معاون برنامه ریزی و توسعه شهرداری مشهد نیز در این نشست اذعان كرد: مشكل بیكاری و اشتغال در سطح كشور و به صورت عمومی در تمامی كلانشهر ها مطرح است و امر پنهانی نیست.

محمد مهدی برادران افزود: لذا شهرداری مشهد براساس نیاز نیروی كار استخدام می كند با توجه به نیاز موجود و حجم كار و سنجشی كه انجام شده است یك هزار و ۸۴۲ پست در شهرداری تعریف شده است كه باید از طریق آزمون استخدامی و مصوبات شورای اسلامی شهر مشهد اقدام خواهد شد.

وی بیان كرد: شهرداری مشهد به دنبال ساماندهی شغل‌های مختلف در شهرداری است و امروز بسیاری از فعالیت‌های شهرداری از طریق برون سپاری به شرکت‌های خصوصی انجام شده است در همین راستا نیازی به پرسنل جدید ندارد و بسیاری از شهرداری‌ها از داشتن نیروی مازاد رنج می‌ برند.

دیگر عضو شورای اسلامی در راستای حذف این مصوبه پیشنهاد داد: شهرداری مشهد یك ابر سازمان است كه ورودی و خروجی های آن در طول یك سال قابل اهمیت و دارای گستردگی فراوانی است به همین منظور جابجایی نیرو ممكن است باعث خالی ماندن بعضی از پست های كاری در شهرداری شود.

محمد آصفی اضافه كرد: لذا بهتر است این مصوبه تصویب نشده و جایگزین آن ارائه گزارش كارشناسی و منطبق با آن آزمون برگزار شود.



جذب اقتصاددان در سازمان بازرسی کل کشور     

سازمان بازرسی کل کشور برای انجام فعالیت‌های نظارت و بازرسی، کارشناسان ارشد دانشگاه علوم اقتصادی را استخدام می‌کند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، طی اطلاعیه‌ای در سایت دانشگاه علوم اقتصادی آمده است: «سازمان بازرسی کل کشور علاقمند است در اجرای برنامه راهبردی خود مبنی بر توسعه منابع انسانی و جذب متخصصان کارآمد، از میان فارغ التحصیلان ممتاز در مقطع کارشناسی ارشد که حداقل معدل 17 داشته باشند، از افراد علاقمند و مستعد برای انجام فعالیتهای نظارت و بازرسی دعوت به همکاری کند.

علاقمندان در صورت دارا بودن شرایط جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به معاون محترم آموزشی دانشکده خود مراجعه کنند.


آمار بازدید: 987 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image