ارتباط مستقیم با 30457 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی ایران مدرس
beikmohammadlou
ایران مدرس استخدام استخدام دولتی احتمال جذب 5 هزار فارغ التحصیل دانشگاه‌ها در آموزش و پرورش

احتمال جذب 5 هزار فارغ التحصیل دانشگاه‌ها در آموزش و پرورش

سرپرست دانشگاه فرهنگیان درباره استخدام فارغ‌التحصیلان سایر دانشگاه‌ها گفت: در حال حاضر هماهنگی‌هایی با معاونت راهبردی ریاست جمهوری انجام شده است و مشغول برنامه‌ریزی برای این طرح هستیم. تصور می‌کنم بر اساس ردیف استخدامی که بتوانیم از معاونت نظارت راهبردی بگیریم، پنج هزار نفر را از این طریق جذب کنیم.



به گزارش خبرنگار «آموزش و پرورش» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، محمود مهرمحمدی در نشست ستاد ملی آموزش برای توسعه پایدار که امروز شنبه با حضور نمایندگان 18 دستگاه و نهاد دولتی در وزارت آموزش و پرورش برگزار شد، با بیان اینکه به عنوان دانشگاه فرهنگیان متولی امر تربیت معلمان هستیم، اظهارکرد: وظایفی را در راستای توسعه پایدار داریم، اما هنوز دانشگاه نوپایی بوده و در ابتدای راه قرار داریم.



وی افزود: باید امر فرهنگسازی و نهادینه کردن سبک زندگی صحیح و همسو با دلالت های توسعه پایدار برای دانش آموزان سنین پایین تر اتفاق بیافتد. برای تحقق این موضوع باید از معلمانی برخوردار باشیم که این رفتار در وجود خودشان نهادینه شده باشد.



سرپرست دانشگاه فرهنگیان با بیان اینکه به معلمانی نیاز داریم که مروج و سفیر توسعه پایدار باشند گفت:‌ امیدواریم همانگونه که بر اساس معیارهای یونسکو "مدرسه سبز" در قاموس توسعه پایدار تعریف می شود ، به تربیت معلم سبز روی بیاوریم و به واحدی که متولی تربیت معلم سبز است تبدیل شویم.



به گزارش ایسنا، مهرمحمدی در حاشیه این نشست و در جمع خبرنگاران درباره تعیین تکلیف ریاست این دانشگاه با توجه به پایان مهلت قانونی شش ماهه برای سرپرستی و عدم طرح آن در شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: اگر اطلاعاتی در این زمینه پیدا کردید به من هم بگویید. بنده خودم هم منتظرم که تکلیفم مشخص شود تا بدانم چه کاره هستم. درباره غیرقانونی بودن سرپرستی ام بیش از شش ماه هم این موضوع را باید از مسئولان دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی بپرسید، نه از بنده.



سرپرست دانشگاه فرهنگیان درباره استخدام فارغ‌التحصیلان سایر دانشگاه‌ها توضیح داد و افزود: در حال حاضر هماهنگی‌هایی با معاونت راهبردی ریاست جمهوری انجام شده است و مشغول برنامه‌ریزی برای این طرح هستیم.هنوز این مسئله قطعی نیست، اما تصور می‌کنم بر اساس ردیف استخدامی که بتوانیم از معاونت نظارت راهبردی بگیریم، بتوانیم پنج هزار نفر را از این طریق جذب کنیم. رشته‌ها نیز عمدتا به مقاطع متوسطه مربوط می شود.



وی در پاسخ به پرسش ایسنا مبنی بر اینکه آیا دانشگاه برنامه‌ای برای جبران کمبود نیرو در پایه نهم خواهد داشت یا خیر؟ عنوان کرد: هنوز در ارتباط با این موضوع به جمع‌بندی نرسیده‌ایم و برنامه‌ریزی‌های ما برای سال ۹۵ است، مگر اینکه با هماهنگی‌هایی که با وزارتخانه انجام می‌شود، تدبیر دیگری اندیشیده‌ شود و راه میانبری پیدا کنیم. اولین خروجی دانشگاه فرهنگیان در سال ۹۵ وارد آموزش و پرورش می‌شوند.


آمار بازدید: 1106 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image