ارتباط مستقیم با 30458 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی ایران مدرس
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
ایران مدرس استخدام استخدام دولتی ماجرای جذب چند هزار نیروی خدماتی با مدارک لیسانس و فوق‌لیسانس در آموزش و پرورش

ماجرای جذب چند هزار نیروی خدماتی با مدارک لیسانس و فوق‌لیسانس در آموزش و پرورش

ماجرای جذب چند هزار نیروی خدماتی با مدارک لیسانس و فوق‌لیسانس در آموزش و پرورش - رئیس مرکز برنامه‌ریزی، منابع انسانی و فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش گفت: با مشارکت وزارت آموزش و پرورش، اولیای دانش آموزان و خیران، طرح تبلت در مدارس سراسر کشور اجرا می‌شود.



به گزارش سرویس «آموزش و پرورش» ایسنا، خسرو نظری در اجلاس سراسری مدیران آموزش و پرورش استان در خانه معلم، اظهار کرد: یکی از تئوریهای مدیریتی در ادوار گذشته، تفکر سیستمی است.



رئیس مرکز برنامه‌ریزی، منابع انسانی و فناوری اطلاعات یکی از مزیت‌های مدیریتی رقابتی برای سازمانهای موفق را هم گرایی عنوان کرد و افزود: اگر این هم افزایی ایجاد و یک تیم تشکیل شود، ماحصل تعاملات درون تیمی فراتر از کارایی و اثر بخشی تک تک افراد خواهد بود.



وی با بیان این که لازمه کار مدیریت داشتن دانش سیستمی است، بیان کرد: اگر مدیران سازمانی از تفکر سیستمی برخوردار نباشند، در مقابل کمترین چالش به راحتی شکننده می‌شوند.



نظری درباره جذب نیروهای مازاد در دولت گذشته بیان کرد: متاسفانه بسیاری از استخدام‌ها بدون توجه به نیازهای وزارت آموزش و پرورش بوده است.



رئیس مرکز برنامه ریزی، منابع انسانی و فناوری اطلاعات ادامه داد: در دولت قبل، مقرر شد 11 هزار نیرو با استفاده از طرح مهر آفرین برای کارهای خدماتی با مدرک سیکل جذب شود که بعداً مشخص شد 70 درصد این افراد دارای مدرک لیسانس و فوق لیسانس بوده و اکنون حاضر نیستند در پست‌های خدماتی کار کنند.



وی با بیان این که اولین سیاست آموزش و پرورش ساماندهی نیروی انسانی است اضافه کرد: جذب نیروهای ناکارآمد باعث تخریب سیستم آموزش و پرورش شده که اکنون نمی‌توان آنها را حذف کرد بلکه باید این نیروها را مدیریت کرد.



نظری خاطر نشان کرد: امسال با تدابیری که برای ساماندهی نیروی انسانی صورت گرفت برای اولین بار هیچ نیروی جدیدی در آموزش و پرورش استخدام نشد و هیچ کلاسی هم بدون معلم نماند.



رئیس مرکز برنامه ریزی، منابع انسانی و فناوری اطلاعات اظهار کرد: تنها راه ورود نیروی انسانی به آموزش و پرورش از طریق دانشگاه فرهنگیان است و با فارغ التحصیل شدن دانشجویان تا پایان سال 95 نیروهای جدید به دستگاه تعلیم و تربیت وارد خواهند شد.



وی گفت: امسال 25 هزار نفر از نیروهای آموزش و پرورش، بازنشسته شده و 25 هزار دانش آموزان جدید در پایه اول ثبت نام کرده‌اند و 10 درصد از سقف عملکرد حق التدریس سال 93 کمتر شده است.



نظری گفت: با تدابیری که در بحث مدیریت منابع انسانی انجام شد، آموزش و پرورش موفق شد یک هزار میلیارد و 545 میلیون تومان صرفه جویی انجام دهد که این امر باعث شد 20 درصد به حقوق معلمان ابتدایی افزوده شود.



وی با اشاره به این که هوشمندسازی مدارس یک فرآیند است نه هدف، اظهار کرد: سال آینده طرح تبلت را در مدارس استانها آغاز می‌کنیم و در اولین گام 13 مدرسه منطقه 19 تهران به صورت رایگان به آموزش و پرورش الکترونیک تجهیز شده‌اند.


آمار بازدید: 851 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image