ارتباط مستقیم با 30454 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی ایران مدرس
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس استخدام استخدام بیمه استخدام نیرو و تکمیل بسته خدمتی بیمه سلامت در سال آینده

استخدام نیرو و تکمیل بسته خدمتی بیمه سلامت در سال آینده

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بیمه سلامت ایران با اشاره به تصویب ساختار جدید تشکیلاتی و صدور مجوز جذب قابل توجه نیرو توسط معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی و معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی ریاست جمهوری گفت: طبق تاکید رییس جمهور منابع حوزه سلامت در سال‌های آتی تقویت خواهد شد.

دکتر پهبد پورشبانان در گفت‌وگو با خبرنگار «اجتماعی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به اینکه دولت عزم راسخی را در تحقق بیمه سلامت همگانی از خود نشان داده است افزود: تحقق این مهم که در سال‌های قبل مغفول مانده بود، در سال جاری حلاوت آن را به کام مردم شریف ایران چشانیده است.

وی افزود: تصویب ساختار جدید تشکیلاتی و صدور مجوز جذب قابل توجه نیرو توسط معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی و معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی ریاست جمهوری که با اهتمام مدیریت ارشد سازمان به وقوع پیوست، باعث خواهد شد تا ترکیب نیروی نظارتی، مدیریتی و راهبری سازمان تکمیل شود که در سال آتی به بدنه کارشناسی سازمان اضافه خواهد شد.

پورشبانان با ااره به اینکه در این راستا برنامه‌ریزی‌های لازم برای ارتقای فرآیندهای کاری صورت گرفته تا با همکاری سایر نهادها، ساختار تشکیلاتی سازمان را در تمامی شهرستان‌های کشور و بالاخص شهرستان‌های جدید گسترش دهیم اظهار کرد: قصد داریم با تاسیس ادارات جدید و جذب نیروی انسانی متخصص و کارآمد بدنه کارشناسی سازمان را بیش از پیش ترمیم و تقویت کنیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بیمه سلامت ایران جوان‌سازی سازمان را یکی از اهداف اصلی این معاونت دانست و گفت: در نظر داریم با افزودن نسل جدید نیروی انسانی به سازمان، پشتوانه‌ای برای آینده سازمان داشته باشیم تا تمهیدات لازم برای تحقق سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری و قانون برنامه پنجم توسعه در زمینه سلامت اندیشیده شود.

وی با ابراز امیدواری نسبت به استمرار روند تخصیص منابع مالی لازم این طرح در سال 94 خاطرنشان کرد: طبق تاکید رییس جمهور منابع حوزه سلامت در سال‌های آتی تقویت خواهد شد. همچنین در سال آینده علاوه بر ارائه بسته خدمتی و تکمیل آن، به سمت خرید راهبردی درخصوص بسته خدمات بیمه پایه به منظور ارتقای سلامت مردم و در نهایت رضایتمندی بیشتر آنها حرکت خواهیم کرد.



 


آمار بازدید: 1875 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image