ارتباط مستقیم با 30565 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس استخدام استخدام دولتی جدیدترین اخبار استخدامی دولتی بهمن 93

جدیدترین اخبار استخدامی دولتی بهمن 93

تجمع پذیرفتگان آزمون استخدامی شرکت ملی گاز مقابل مجلس

جمعی از پذیرفتگان آزمون استخدامی شرکت ملی گاز مقابل مجلس تجمع کردند.
به‌ گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، جمعی از فرزندان شهدا و جانبازان صبح امروز در اعتراض به تعلل شرکت ملی گاز ایران برای تعیین و تکلیف پذیرفتگان آزمون استخدامی این شرکت مقابل مجلس تجمع کردند.
نماینده تجمع‌کنندگان درباره دلایل این تجمع گفت: حدود 470 نفر از فرزندان خانواده شهدا و جانبازان و برخی از افراد ذخیره شرکت گاز برای استخدام در این شرکت در سال‌های متفاوت و حتی از سال 90 در آزمون مربوطه شرکت کرده و حتی پس از قبولی تمام مراحل گزینش را طی کردند، اما متأسفانه در سال‌های اخیر هیچ اقدامی برای تعیین و تکلیف این افراد نشده است.
------------------------------
تامین اعتبار تنها راهکار جذب استخدامی های بلاتکلیف اردبیل است
مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل گفت: ضروری است اعتبار لازم برای به کار گیری استخدامی های بلاتکلیف در استان تعریف شود و این مهم تنها راهکار است.
هاشم مظفری در گفتگو با خبرنگار مهر تصریح کرد: سالانه بالغ بر ۱۲۰ میلیارد ریال اعتبار برای به کار گیری استخدامی ها نیاز داریم که البته این مبلغ صرفا حقوق این افراد را شامل می شود.
وی در خصوص پیشنهاد برخی مسئولان مبنی بر تامین اعتبار و جذب از محل صرفه جویی اضافه کرد: اعتباری که در اختیار دستگاه ها است برای هزینه های جاری صرف می شود و نمی تواند محل تامین حقوق و مزایای یک نیروی جدید باشد.
مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان با ذکر مثالی به دستگاه اجرایی خود اشاره کرد که کارکرد برق را از ۵۰ میلیون ریال به ۲۵ میلیون ریال با صرفه جویی کاهش داده است.
مظفری افزود: اما این به معنی ایجاد توان در جذب یک نیروی جدید نیست و با توجه به وضعیت اعتباری دستگاه ها بهترین گزینه پیشنهادی ما برای جذب استخدامی های بلاتکلیف تامین اعتبار است.
وی در خصوص وعده های مسئولان کشوری مبنی بر آغاز به کار استخدامی ها از اسفند ماه و میزان امادگی ادارت، اضافه کرد: اگر اعتبار تامین شود این مهم محقق خواهد شد.
مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان یادآور شد: در دولت قبلی زمانی که این طرح پیشنهاد شد به وزارت امور اقتصادی نامه نوشتم و خواستار تامین اعتبار آن شدم.
مظفری در پاسخ به چرایی ناکامی در اجرای این طرح، ادامه داد: مسئولان استانی در دولت قبلی با این تصور که اعتبار تامین خواهد شد اقدام به استخدام و جذب نیرو کردند.
وی افزود: روال منطقی این است که در ابتدا اعتبار تامین شود و بعد برای یک طرح خاص اختصاص یابد اما مسئولان قبلی تصور نمی کردند اعتبار استخدامی ها تامین نشود.
مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان جابه جایی مدیران را دلیل دیگر تاخیر اجرای این طرح دانست و افزود: در صورت تامین اعتبار انتظار می رود در فرودین ماه این افراد مشغول به کار شوند.
----------------------------------
آزمون کارشناسان رسمی دادگستری برگزار شد
آزمون کارشناسان رسمی دادگستری سال 93 ، امروز (جمعه ) - 3 بهمن ماه – برگزار شد.
به گزارش خبرنگار حقوقی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، آزمون کارشناسان رسمی دادگستری در 24 حوزه امتحانی به صورت متمرکز در تهران برگزار شد.
بر اساس این گزارش داوطلبان برای شرکت در آزمون کارشناسان رسمی دادگستری از 25 دی ماه با مراجعه به سایت مرکز امور مشاوران حقوقی، وکلا و کارشناسان قوه قضاییه به آدرس:WWW.23055.ir می توانستند نسبت به چاپ کارت ورود جلسه آزمون اقدام کنند.

آمار بازدید: 1640 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image