ارتباط مستقیم با 30564 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس استخدام استخدام بانک استخدامی بانکها نیمه دوم آذر 93

استخدامی بانکها نیمه دوم آذر 93

استخدام در بانک کارآفرین


بانک کارآفرین به منظور تأمین نیروی انسانی مورد نیاز خود در شعب شهر تهران برای شغل «متصدی امور بانکی» از داوطلبان آقا دعوت به همکاری کرده است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) این بانک، فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی از دانشگاه‌های مورد تائید وزارت علوم در رشته‌های ریاضی، اقتصاد، حسابداری، آمار، مدیریت مالی، دولتی، صنعتی، بانکداری، بازرگانی با حداقل معدل 14، متولد 67 به بعد، ساکن تهران و آشنا با نرم افزارهای Word و Excel را به همکاری دعوت کرده است.

متقاضیان برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به آدرس http://a2.iran-azmoon.ir/Home.aspx مراجعه کنند.







پست بانک استخدام می‌کند

پست بانک ایران به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود در رده‌های شغلی کارشناس حقوقی، متصدی امور بانکی (ارزی) و کاربر رایانه، دعوت به همکاری کرده است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، داوطلبان برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر از 24 آذرماه تا 12 دی‌ماه فرصت دارند به وب سایت پست بانک به آدرس www.postbank.ir مراجعه کنند.

آزمون راس ساعت ۹ روز جمعه مورخ ۱۳۹۳/۱۰/۱۹ برگزار میشود و محل برگزاری آزمون از طریق سایت پست بانک به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.

پست بانک ایران در نظر دارد به منظور تامین بخشی از نیروی انسانی خود تعدادی داوطلب واجد شرایط را با مدارک تحصیلی فوق دیپلم و لیسانس و فوق لیسانس از طریق آزمون کتبی، مصاحبه و گزینش به صورت قراردادی جذب کند.

دارا بودن مدرک تحصیلی (فوق دیپلم و لیسانس و فوق لیسانس) با حداقل معدل 14 از دانشگاهها و موسسات آموزش عالی مورد تائید وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری از شروط ثبت نام است.

عناوین آزمون عمومی برای تمامی رده‌های شغلی شامل زبان انگلیسی، معارف اسلامی و ریاضی، کامپیوتر و هوش و استعداد تحصیلی و آزمون اختصاصی برای رده شغلی کارشناس حقوقی شامل متون‌ حقوق، تجارت حقوقی، حقوق مدنی، آئین دادرسی مدنی و متون فقه، رده شغلی متصدی امور بانکی ارزی شامل زبان انگلیسی(بازرگانی) و رده شغلی کاربر رایانه شامل کامپیوتر با گرایش‌های نرم‌افزار، سخت‌افزار و شبکه است.






استخدام متصدی بانک در موسسه اعتباری کوثر

موسسه اعتباری کوثر در شهر تهران متصدی اموربانکی (ریالی و ارزی) استخدام می‌کند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، موسسه اعتباری کوثر در نظر دارد به منظور تأمین بخشی از نیروی انسانی مورد نیاز خود، از طریق آزمون استخدامی از بین داوطلبان (آقا) دارای مدرک تحصیلی کارشناسی در رشته های زیر جهت متصدی اموربانکی (ریالی و ارزی) برای شهر تهران ، طبق ضوابط نموده و پس از طی مراحل مصاحبه و گزینش به کارگیری شوند.

متقاضیان برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به آدرس http://www.kosarfci.ir/motesadi-form مراجعه کنند.

بومی بودن در شهر ( داشتن حداقل ۱۰ سال سکونت )، حداکثر سن ۲۵ سال، برخورداری از سلامت کامل جسمی و روانی، دارا بودن مدرک تحصیلی لیسانس باحداقل معدل ۱۴ ، دارابودن گواهینامه پایان دوره مهارت های هفت گانه ICDL و یا تسلط برکاربری رایانه، تسلط نسبی به زبان انگلیسی از شروط ثبت نام است.





برگزاری آزمون استخدامی بانک رفاه در سه استان کشور

آزمون استخدامی بانک رفاه کارگران در استان‌های خراسان رضوی، اصفهان و یزد در روز پنج شنبه 27 آذرماه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، متقاضیان می‌توانند برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون از روز دوشنبه 24 آذرماه به سایت بانک رفاه کارگران به نشانی www.refah-bank.ir مراجعه کنند.

آزمون در حوزه‌های مستقر در مراکز استان های مذکور برگزار می‌شود.

آمار بازدید: 1199 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image