ارتباط مستقیم با 30458 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی ایران مدرس
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
ایران مدرس استخدام استخدام دولتی اولویت استخدام آموزش و پرورش

اولویت استخدام آموزش و پرورش

مشاور وزیر و مدیرکل امور شاهد و ایثارگران گفت: بر اساس قانون 30 درصد سهمیه استخدام‌های دولتی باید از جامعه ایثارگران باشد که در صورت استخدام در این وزارتخانه این قانون اجرا خواهد شد.


به گزارش سرویس «آموزش و پرورش» ایسنا، محمدحسین کفراشی در جمع فرهنگیان ایلام در مجتمع رفاهی فرهنگیان افزود: بر اساس قانون 30 درصد سهمیه استخدام های دولتی باید از جامعه ایثارگران باشد که در صورت استخدام در این وزارتخانه این قانون اجرا خواهد شد.

وی تعداد ایثارگران شاغل در مدارس سراسر کشور را 130 هزار نفر عنوان کرد و گفت: از این تعداد، 28 هزار نفر جانباز، چهار هزار و 500 نفر آزاده، 14 هزار نفر فرزند شهید، 17 هزار نفر برادر و خواهر شهید، 85 هزار رزمنده و سه هزار نفر نیز همسر شهدا هستند.

کفراشی به قانون جامع ایثارگری در کشور اشاره کرد و یادآور شد: بخش هایی از این قانون برای اجرایی شدن نیازمند آیین نامه است که چنانچه از طریق کمیسیون اجتماعی دولت تصویب شود این وزارتخانه نیز مکلف به اجرای آن خواهد بود.

مشاور وزیر و مدیرکل دفتر شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش اجرای کامل قانون جامع ایثارگری برای فرهنگیان در این وزارتخانه را نیازمند مشارکت برخی ارگان ها همچون معاونت راهبردی ریاست جمهوری و سازمان بازنشستگی دانست و گفت: با اجرای این قانون در کشور مطالبات بحق ایثارگران تحقق خواهد یافت.

وی تعداد شهدای فرهنگی و دانش آموز کشور را به ترتیب پنج هزار و 36 هزار شهید اعلام کرد و افزود: این وزارتخانه درصدد است تا پایگاه های اطلاعاتی از زندگینامه و وصیت نامه و سایر آثار شهدای فرهنگی راه اندازی کند.

آمار بازدید: 1802 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image