ارتباط مستقیم با 30563 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
ایران مدرس استخدام استخدام مدرس استخدام 6000 معلم مهمان در مدارس دولتی دهلی

استخدام 6000 معلم مهمان در مدارس دولتی دهلی

مقامات هند به منظور حل بحران کمبود معلم در مدارس دولتی پایتخت این کشور بیش از 6000 معلم مهمان استخدام کردند.


به گزارش سرویس آموزش و پرورش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، بنابر اظهارات مقامات رسمی هند دولت این کشور به منظور حل مشکل کمبود معلم در مدارس دولتی پایتخت، اقدام به استخدام بیش از 6000 معلم مهمان کرده و احتمالا 10 هزار معلم دیگر هم به این تعداد اضافه خواهند شد.

دولت هند اقدامات بسیاری برای پر کردن خلاء کمبود معلم در مدارس دولتی پایتخت انجام داده که شامل تمرکز بیشتر بر بهبود کیفیت آموزشی در این مدارس می‌شود. وزارت آموزش و پرورش هند اخیرا بیش از 6000 معلم مهمان را وارد سیستم آموزشی کرده و به زودی 10هزار معلم دیگر به‌ آن‌ها ملحق خواهند شد.

در ماه جولای سال جاری میلادی نیز (2014) نیز 1981 معلم فارغ التحصیل و 284 معلم دستیار تحت برنامه‌ آموزش سراسری ابتدایی در هند استخدام شدند.

به گزارش روزنامه بیزینس استاندارد، وزیر آموزش و پرورش هند به منظور تشویق معلمان مدارس دولتی که اغلب به دنبال بی‌انگیزگی مورد انتقاد هستند، اقدام به برقراری ارتباط مستقیم با مدیران و معلمان این مدارس و فرستادن نامه‌هایی برای بازگرداندن آنها بر سر کار کرده است.

وی در ارتباط با کیفیت آموزشی در مدارس دولتی هند نیز می‌گوید: معلمان این مدارس از بهترین‌ها بوده و سالانه نتایج بهتری از تلاش‌های آنها حاصل می‌شود.

آمار بازدید: 407 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image