ارتباط مستقیم با 30598 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس استخدام استخدام دولتی وعده جذب استخدامی‌ها تا پایان سال

وعده جذب استخدامی‌ها تا پایان سال

دبیر و سخنگوی مجمع نمایندگان اردبیل گفت: معاون برنامه‌ریزی و راهبردی رئیس جمهور قول داد تا آخر سال نسبت به تامین اعتبار استخدامی‌ها اقدام کرده و آنها هر چه سریع‌تر جذب دستگاه‌های دولتی شوند.

کمال‌الدین پیرموذن در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار کرد: جلسه نهایی مجمع نمایندگان استان با معاون راهبردی انجام شده و قرار است تا آخر سال کار استخدام افراد قبول شده در آزمون استانداری اردبیل با تامین اعتبار مورد نیاز در پرداخت حقوق و مزایا انجام شده و تا آخر سال تکلیف این افراد معین شود.
وی با بیان اینکه در این جلسه قرار شد مشکل تامین اعتبار راه‌آهن اردبیل از محل فاینانس حل شده و این پروژه هرچه سریع‌تر مراحل اجرایی خود را طی کند، گفت: تا سه سال آینده راه‌آهن اردبیل با تخصیص اعتبار مورد نیاز که 13 هزار میلیارد ریال است شاهد شنیدن سوت قطار در اردبیل خواهیم بود.
نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی مدت اجرای این پروژه را بسیار طولانی و پیشرفت آن را بسیار کند اعلام کرد و افزود: ما در نشستی که با معاون رئیس جمهور قبل از سفر رئیس جمهور و جمعی از وزرا به اردبیل داشتیم همچنین موفق شدیم برای 275 پروژه نیمه تمام استان تخصیص اعتبارات را داشته باشیم تا این پروژه‌ها در اقصی نقاط استان اردبیل به بهره‌برداری برسد.
پیرموذن در پایان گفت‌و گوی خود با خبرنگار فارس در اردبیل بیان کرد: ما عصر فردا با حضور جمعی از وزرا بعد از انجام جلسه استیضاح وزیر علوم به اردبیل سفر خواهیم کرد و رئیس جمهور قرار است صبح فردا در اردبیل حاضر باشد تا بعد از ظهر کاروان تدبیر و امید به این جمع افزوده شده و مطالبات و درخواست‌های مردم مطرح شده و قطعاً با پیگیری‌های رئیس جمهور پروژه‌های بسیار زیادی به سرانجام خواهد رسید.

آمار بازدید: 313 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image