ارتباط مستقیم با 30559 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس استخدام استخدام پزشک و داروساز جذب متخصص، مهمترین مشکل بیمارستان تأمین اجتماعی ایلام

جذب متخصص، مهمترین مشکل بیمارستان تأمین اجتماعی ایلام

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان ایلام، گفت: در ردیف‌های مورد نیاز بیمارستان فعلا پزشک متخصص اعلام آمادگی نکرده است.

"مهریار سلیمانی"، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) - منطقه ایلام، خدمات تأمین اجتماعی را یک نیاز برای توسعه و پیشرفت جامعه عنوان کرد و در مورد وضعیت بیمارستان تأمین اجتماعی، اظهار کرد: پزشک و پرسنل متخصص تأمین کننده‌ی فعالیت بیمارستان هستند نه صرفا مکان و فضای فیزیکی.
مدیر درمان تأمین اجتماعی استان ایلام، ادامه داد: در حال حاضر یکسری از ردیف‌های تخصصی دی‌کلنیک خالی است و مدیریت درمان امسال برای ردیف‌های مختلف بیمارستان داوطلب استخدام از پزشکان مربوطه است اما هیچ پزشکی برای فعالیت اعلام آمادگی نکرده است.
وی با بیان اینکه دی‌کلنیک ایلام با متخصصین چشم، ارتوپدی، عفونی، داخلی، گوش حلق بینی، اطفال و فوق تخصص ریه در حال فعالیت است اما در بعضی بخش‌های مورد نیاز دیگر با فقدان پزشک متخصص روبرو هستیم، خاطرنشان کرد: مشکل اصلی بیمارستان تأمین‌ اجتماعی جذب متخصص است این در حالی است که هر بخش برای راه‌اندازی نیاز به سه متخصص بصورت شیفیت 24 ساعته دارد.
سلیمانی تصریح کرد: در جذب پزشک متخصص برای ارائه خدمت به بیمه‌سدگان تأمین اجتماعی نیازمند همکاری مسوولان استانی هستیم و می‌طلبد حالا که بخش ICU به بیمارستان اضافه شده است نه تنها سطح کیفی عمل‌ها بالا خواهد رفت بلکه امکان مراجعه بیمارانی که ابتلا به امراض زمینه‌ای هستند محقق خواهد شد.
وی یادآور شد: 5000 مترمربع به فضای بیمارستان اضافه شده است که بعد از راه‌اندازی بیمارستان و برای تکمیل بخش‌های مورد نیاز بکارگیری خواهد شد.
مدیر درمان تأمین اجتماعی استان ایلام با بیان اینکه امسال مجوز تأسیس درمانگاه در شهرستان مهران اخذ شده و برای دریافت زمین مورد نظر در حال رایزنی با راه و شهرسازی هستیم، خاطرنشان کرد: سال گذشته مصوبه تأسیس درمانگاه تخصصی ایلام گرفته شد و در حال حاضر در زمینی به مساحت 2000 مترمربع در مرحله نقشه‌کشی است اما در مورد زمین درمانگاه شهرستان مهران با عدم قبول راه و شهرسازی مواجه شده‌ایم.
سلیمانی ادامه داد: مجوز تأسیس 24 درمانگاه در کل کشور گرفته شده و فقط ایلام به دلیل نداشتن زمین وارد فاز اجرا نشده است و در مورد این عدم واگذاری ادله این است که تأمین اجتماعی زیرنظر وزارت رفاه فعالیت دارد و امکان واگذاری زمین به آن وجود ندارد هر چند در خصوص این زمین با استاندار و نمایندگان ایلام در مجلس شورای اسلامی مذاکرات انجام شده و قول مساعد برای بهره‌مندی از زمین داده شده است.

آمار بازدید: 417 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image