ارتباط مستقیم با 30555 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس استخدام استخدام دولتی اعلام وصول طرح شفاف سازی اعلام کتبی نمرات آزمون های استخدامی در مجلس

اعلام وصول طرح شفاف سازی اعلام کتبی نمرات آزمون های استخدامی در مجلس

طرح شفاف سازی اعلام کتبی نمرات آزمون های استخدامی در مجلس اعلام وصول شد

طرح شفاف سازی و اعلام کتبی نمرات آزمون های استخدامی و ممنوعیت به کارگیری غیرقانونی افراد در دستگاه های دولتی در جلسه علنی روز چهارشنبه مجلس شورای اسلامی اعلام وصول شد.
به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین حسین سبحانی نیا عضو هیات رییسه در جلسه علنی امروز مجلس موارد اعلام وصولی را قرائت کرد.
وی از اعلام وصول لایحه اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد و گفت: لایحه یادداشت تفاهم بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری ترکیه در مورد استفاده مشترک از مرزهای زمینی رازی و پای کوی نیز اعلام وصول می شود.
عضو هیات رییسه مجلس از دیگر موارد اعلام وصولی را لایحه موافقتنامه دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری ترکیه در استفاده مشترک از دروازه زمینی حسن دره عنوان کرد.
سبحانی نیا ادامه داد: طرح قانونی اصلاح ماده 92 قانون شهرداری و الحاق 4 تبصره به آن و همچنین طرح اصلاح تبصره یک بند 2 ماده 55 قانون شهرداری مصوب 1334 و الحاق تبصره یک مکرر به آن که از سوی شورای عالی استان ها ارایه شده است، اعلام وصول می شود.
وی، لایحه تسری مواد 79 و 83 قانون استخدام نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به کارکنان ارتش جمهوری اسلامی و سپاه پاسداران را از دیگر لوایح اعلام وصول شده در جلسه علنی امروز مجلس بیان کرد.
نماینده مردم نیشابور در مجلس همچنین از اعلام وصول لایحه ارزیابی زیست محیطی ایران و همچنین لایحه عضویت دولت جمهوری اسلامی ایران در موسسه استاندارد و اندازه شناسی کشورهای اسلامی خبر داد.

آمار بازدید: 162 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image