ارتباط مستقیم با 30541 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس استخدام استخدام مدرس مرداد زمان برگزاری آزمون استخدام مدرس آموزش خانواده در فارس

مرداد زمان برگزاری آزمون استخدام مدرس آموزش خانواده در فارس

رئیس گروه انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش فارس گفت: آزمون جذب متقاضیان آموزش خانواده در فارس مرداد ماه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش فارس، صدرالله جعفری اظهار داشت: آموزش خانواده یکی از راهکارهای اساسی و موثر در کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه است.
وی افزود: در همین راستا اداره کل آموزش و پرورش فارس از بین فرهنگیان واجد‌الشرایط از طریق برگزاری آزمون اقدام به انتخاب مدرسین آموزش خانواده برای تدریس مباحث تربیتی ویژه اولیا می‌کند.
جعفری ادامه داد: اساتید عضو هیات علمی رسمی یا پیمانی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان نیز می‌توانند متقاضی مدرسی آموزش خانواده در آموزش و پرورش براساس شیوه‌نامه شوند.
رئیس گروه انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش فارس اضافه کرد: تمام متقاضیان باید به کارشناسی‌های انجمن اولیا و مربیان ادارات آموزش و پرورش سراسر استان مراجعه و مدارک و مستندات مربوطه را ارائه دهند.
به گفته جعفری، مواد امتحانی این آزمون شامل موضوعات تحکیم و بنیان خانواده از دیدگاه اسلام، روانشناسی تربیتی، اصول تربیت، رفتارهای تربیتی در کودکان و نوجوانان و خانواده متعادل است.
وی تصریح کرد: لیست کتب مربوطه امتحانی و شرایط و ضوابط شرکت ‌کنندگان نیز در بخشنامه‌ای برای ادارات آموزش و پرورش سراسر استان اعلام شده است.
رئیس گروه انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش فارس متذکر شد: آزمون مدرسین آموزش خانواده ساعت 10صبح روز جمعه 17 مرداد برگزار خواهد شد که مکان و حوزه آزمون متعاقبا اعلام می‌شود.

آمار بازدید: 466 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image