ارتباط مستقیم با 30594 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس استخدام استخدام مهندس و کارشناس پیگیر اجرای طرح استخدام ناظران کشاورزی هستیم

پیگیر اجرای طرح استخدام ناظران کشاورزی هستیم

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی استان گلستان با بیان اینکه در حال حاضر در استان گلستان 62 شرکت خدمات فنی و مهندسی فعالیت می کنند، گفت: پیگیری اجرای طرح استخدام ناظر کشاورزی از جمله برنامه های ما در حوزه اشتغال است.

به گزارش خبرنگار مهر، عباسعلی سلیمانی عصر پنجشنبه در انتخابات اعضای جدید سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان با بیان اینکه تعداد تعداد شرکت های فنی و مهندسی در استان تا پایان سال 1390 حدود 36 شرکت بوده، گفت: تا پایان سال 1390 در استان تعداد 838 پروانه اشتغال صادر شده، از سال 1391 تاکنون نیز در استان 272 دیگر صادر شده و همچنین103 مورد صدور پروانه موافقت اصولی، تاسیس و بهره‎برداری از دیگر کارهای ما بوده است.
وی افزود: در استان 41 مورد تمدید پروانه و همچنین یک‎هزار و 6 مورد موافقت اصولی در زمینه دامپروری و 630 مورد تمدید آن در استان صورت گرفته است.
سلیمانی در ارتباط با صدور گواهی صلاحیت و رتبه‎بندی اعضای حقیقی و حقوقی سازمان اظهار داشت: تا پایان سال 1390 حدود یک‎هزار و 102 فقره صدور گواهی صلاحیت و رتبه‎بندی اعضای حقیقی و حقوقی سازمان صورت گرفته که این تعداد از سال 1391 تاکنون 351 مورد بوده است.
وی ادامه داد: در فعالیت‎های کوچک روستایی در بخش دام و طیور یک‎هزار و 708 تمدید پروانه انجام شده و همچنین 4 هزار و 925 مورد از موافقت اصولی و بهره‎برداران نیز انجام شده است.
سلیمانی با اشاره به اینکه در حال حاضر در استان 12 ناظر تولید در کارخانجات دام و طیور فعالیت می‎کنند، بیان کرد: در استان توسط ناظران 317 هزار و 263 تن تولید زیرنظر کارشناسان انجام شده تا به دست مصرف‎کنندگان رسیده است.
وی در خصوص صدور مجوز آبزی‎پروری اذعان داشت: 104 مورد مجوز آبزی‎پروری و38 مورد تمدید صورت گرفته و 173 مجوز صنایع نیز در استان مورد موافقت اصولی، تاسیس و بهره‌برداری و 26 مورد تمدید صورت گرفته است.
رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی استان گلستان در ارتباط با ایجاد فرصت های اشتغال در این حوزه تصریح داشت: پیگیری اجرای طرح استخدام ناظر کشاورزی، اجرای طرح راستی‎آزمایی شناسنامه بهره‎برداران و اجرای واگذاری صدور گواهی مستثنیات از جمله برنامه های ما در حوزه اشتغال است.
در انتها انتخابات چهارمین دوره شورای نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان انجام شد که در این انتخابات علی اکبر اسفندیاری به عنوان رئیس شورای سازمان ، نعمت الله کفشگیری به عنوان نائب رئیس، عبدالغفار تخله به عنوان دبیر شورا، عباسعلی سلیمانی به عنوان خزانه دار شورا، و هامان هاشمی و عبدالحکیم تقدری به عنوان دو نماینده شورا در مجلس نمایندگان شوراهای استان ها انتخاب شدند.

آمار بازدید: 270 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image