ارتباط مستقیم با 30559 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس استخدام استخدام دولتی استخدام 3000 نیرو در بخش‌های بیمه‌ای و درمانی تأمین‌اجتماعی، بزودی

استخدام 3000 نیرو در بخش‌های بیمه‌ای و درمانی تأمین‌اجتماعی، بزودی

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی با بیان اینکه این سازمان در مرحله مبتنی بر برنامه است، گفت: ارتقای رضایتمندی بیمه‌شدگان سازمان تأمین‌اجتماعی مهمترین رسالت و هدف این سازمان است.

به گزارش سرویس «اجتماعی» ایسنا، دکتر سیدتقی نوربخش در نشست شورای اداری بیمه‌ای و درمانی استان البرز ضمن بیان این خبر خاطرنشان کرد: درحال‌حاضر سازمان تأمین‌اجتماعی به مرحله برنامه‌ریزی رسیده به نحوی که بودجه سال‌جاری در سال 92 تدوین شد.
وی افزود: همچنین برنامه راهبردی و استراتژی و تشکیلات نوین سازمان تأمین‌اجتماعی درحال تدوین است.
مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی از جذب نیرو در این سازمان خبر داد و افزود: به زودی بیش از 3000 نفر در بخش‌های بیمه‌ای و درمانی سازمان تأمین‌اجتماعی از طریق آزمون استخدام خواهند شد.
مدیر کل تأمین اجتماعی استان البرز نیز در این نشست گفت: 400 هزار بیمه شده اصلی از طریق هفت شعبه، چهار کارگزاری وسه واحد اقماری خدمات بیمه ای مورد نیاز را دریافت می کنند.
مرتضی سلامی تعداد مقرری بگیران بیمه بیکاری در استان البرز را 12 هزار نفر اعلام کرد که در مقایسه با سال گذشته رشد منفی داشته است.
وی با تقدیر از توجه ویژه مدیر عامل وهیات مدیره سازمان تأمین اجتماعی در رابطه با ارتقای خدمات گفت: مقرر شده شعبه 4 تامین اجتماعی در شهرستان کرج راه اندازی شود.
مدیر درمان تأمین اجتماعی استان البرز نیز در این نشست با ارائه عملکرد تأمین اجتماعی در بخش درمان این استان گفت: در سال گذشته قریب به 15 میلیون بار مراجعه به مراکز درمانی تأمین اجتماعی استان البرز انجام شده است.
دکتر ابوالفضل آفریده افزود: همچنین در سال گذشته 150 هزار عمل جراحی انجام شده و2 میلیون و110 هزار ویزیت سرپایی در مراکز درمانی تأمین اجتماعی استان البرز انجام شده است.
همچنین رئیس هیات مدیره کانون بازنشستگان استان البرز در این نشست با اشاره به دوره مدیریت جدید گفت: در این دوره سازمان تامین اجتماعی دارای ثبات شده وتعامل مدیران این سازمان با شرکا به بهترین نحو انجام می شود.
قلی شادبخش افزود: برای نخستین بار مطالبات بازنشستگان تأمین اجتماعی از ابتدای فروردین ماه پرداخت شده است که در سالهای گذشته عملی نشده بود.
وی حل معضل بیمه تکمیلی بازنشستگان ورضایت مستمری بگیران از خدمات درمانی مراکز طرف قرارداد را از برنامه های موفق سازمان در زمان مدیریت جدید دانست واظهار امیدواری کرد: با توسعه وتجهیز وتأمین نیروی انسانی متخصص بیمارستان البرز شاهد رضایت بیشتر بیمه شدگان باشیم.
در پایان این نشست دکتر نوربخش به همراه سایر مدیران از بخشهای مختلف بیمارستان البرز بازدید واز بیماران عیادت ودلجویی کرد.
گفتنی است مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در سفر به استان البرز از شعبه 3 تامین اجتماعی کرج نیز بازدید کردند.

آمار بازدید: 552 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image