ارتباط مستقیم با 30585 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس استخدام استخدام دولتی دوره کارآموزی کارکنان تازه استخدام پتروشیمی بندر امام آغاز شد

دوره کارآموزی کارکنان تازه استخدام پتروشیمی بندر امام آغاز شد

مدیر منابع انسانی شرکت پتروشیمی بندر امام گفت: آموزش دوره‌های عمومی و فنی به کارکنان تازه استخدام شرکت سهامی پتروشیمی بندر امام از صبح امروز آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرامام، سیروس آقایار صبح امروز در حاشیه آغاز دوره کارآموزی کارکنان تازه استخدام پتروشیمی بندر امام در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از ابتدای تیرماه سال جاری با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته از سوی مدیریت منابع انسانی این شرکت کارآموزان تازه استخدام پتروشیمی بندر امام زیر نظر اساتید برجسته، دوره‌های آموزشی عمومی و فنی را طی خواهند کرد.
وی با تأکید بر جایگاه آموزش در ارتقای توان علمی و تخصصی کارآموزان جدیدالورود این شرکت افزود: 80 نفر از پرسنل تازه استخدام پتروشیمی بندر امام در مدت زمان شش ماه به فراگیری تمامی نکات لازم در رابطه با فرهنگ سازمانی و شغل‌های تخصصی مورد نظر خواهند پرداخت.
به گزارش خبرگزاری فارس، آزمون استخدامی شرکت سهامی پتروشیمی بندر امام در بهمن ماه سال گذشته در راستای تأمین نیروی انسانی مورد نیاز این شرکت با حضور بیش از 2 هزار داوطلب در مقاطع کاردانی و کارشناسی در رشته شیمی با گرایش‌های مورد نیاز برگزار شد.

آمار بازدید: 410 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image