ارتباط مستقیم با 30587 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس استخدام استخدام بانک همه ی استخدامی های بانک در خرداد 93

همه ی استخدامی های بانک در خرداد 93

در این بخش تعدادی از استخدامی های بانک در خرداد 93 را مشاهده می کنید.




استخدام در موسسه اعتباری توسعه

مؤسسه اعتباری توسعه از مدیران و کارشناسان شاغل و بازنشسته نظام بانکی دعوت به همکاری کرده است.



به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) این موسسه در راستای تکمیل و گسترش شعب و واحدهای ستادی در سطح تهران و مراکز استانها از بین مدیران و کارشناسان شاغل و بازنشسته نظام بانکی دعوت به همکاری کرده است.



متقاضیان برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت مؤسسه اعتباری توسعه به آدرس www.cid.ir قسمت فرصت‌های همکاری مراجعه کنند.



حداکثر سن ۵۵ سال تمام برای داوطلبان بازنشسته (متولدین خرداد ماه ۱۳۳۸ به بعد برای بازنشستگان)، داشتن حداقل ۵ سال سابقه کاری در شبکه بانکی کشور (برای کارکنان شاغل)، دارا بودن شرایط عمومی همکاری، برخورداری از سلامت کامل جسم و روان، آشنایی کافی با رایانه و خدمات بانکداری الکترونیکی، بومی بودن و یا حداقل دو سال سکونت در منطقه مورد تقاضا منتهی به تاریخ درج این آگهی و آشنایی کامل به ویژگیهای اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی آن منطقه از شروط ثبت نام است.



زمان مصاحبه بر اساس اولویتهای مورد نیاز مؤسسه صرفاً از طریق تلفن به اطلاع متقاضیان خواهد رسید، لذا خواهشمند است از پیگیری حضوری یا تلفنی خودداری کنند.







اعلام نتایج آزمون استخدامی بانک صادرات

نتایج آزمون استخدامی بانک صادرات که 19 اردیبهشت ماه برگزار شده بود اعلام شد.



به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) داوطلبان برای مشاهده نتایج آزمون می‌توانند به سایت بانک به آدرس www.bsi.ir قسمت سایر، قسمت استخدام در بانک صادرات مراجعه کنند.



بانک صادرات در استان‌های تهران، آذربایجان غربی، بوشهر، سیستان و بلوچستان و کرمان جهت تصدی شغل بانکدار (تحویلدار) از داوطلبان مرد واجد شرایط دعوت به همکاری کرده بود.








آخرین مهلت ثبت نام در بانک رسالت


فردا 20 خرداد آخرین مهلت ثبت نام برای استخدام به عنوان بانکدار و رییس شعبه در بانک رسالت است.



به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، متقاضیان تا فردا فرصت دارند با مراجعه به سایت بانک به آدرس www.Rqbank.ir قسمت ارتباط با ما، قسمت دعوت به همکاری، برای ثبت نام اقدام کنند.



بانک قرض الحسنه رسالت برای تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود در استان‌های تهران و فارس صرفاً از آقایان واجد شرایط پس از مصاحبه عمومی و تخصصی دعوت به همکاری کرده است.



این بانک برای عنوان‌های شغلی بانکدار(متصدی اموربانکی) و ریاست شعبه (بازنشستگان سیستم بانکی ) نیرو می‌پذیرد.







بانک کارآفرین بازنشسته بانکی می‌پذیرد

بانک کارآفرین به منظور توسعه شعب و تکمیل کادر نیروی انسانی خود در تهران و شهرستانها از بین بازنشستگان سیستم بانکی کشور برای تصدی سمت‌های ریاست و معاونت شعبه دعوت به همکاری کرده است.



به گزارش ایسنا، دارا بودن سابقه ریاست و یا معاونت شعب درجه 1و2 به مدت حداقل دو سال، بومی بودن، سکونت و سابقه کار در شهر مورد درخواست و آشنائی کامل با ویزگیهای اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی منطقه از شروط ثبت نام است.



متقاضیان واجد شرایط می توانند مشخصات، سوابق کامل کاری مفید و شماره تماس خود را با تعیین سه شهر که تمایل به خدمت در آنجا را دارند به ترتیب اولویت، از طریق پست الکترونیک Jobs@karafrinbank.net و یا نمابر شماره 26214982 (021) و 26214986 (021) ارسال کنند.

آمار بازدید: 530 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image