ارتباط مستقیم با 30458 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی ایران مدرس
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس استخدام استخدام مدرس استخدام فرزندان فرهنگیان در اولویت آموزش و پرورش

استخدام فرزندان فرهنگیان در اولویت آموزش و پرورش

وزیر آموزش و پرورش گفت: استخدام فرزندان فرهنگیان اولویت آموزش و پرورش است که کلیات آن مورد موافقت رئیس جمهور قرار گرفته است.



به گزارش سرویس «آموزش و پرورش» ایسنا، علی‌اصغر فانی پیش از ظهر امروز در جمع معلمان نمونه گیلان در دهکده ساحلی بندر انزلی با بیان اینکه اولویت استخدام فرزندان فرهنگیان در برنامه آموزش و پرورش دنبال می‌شود، اظهار کرد: رئیس جمهور با کلیات این امر موافقت کرده است.


وی با اشاره به اینکه این خواسته قدیمی فرهنگیان است، تصریح کرد: استخدام فرزندان فرهنگیان به نفع دستگاه تعلیم و تربیت است.


وزیر آموزش و پرورش گفت: فرزندان فرهنگیان فرهنگ حاکم بر آموزش و پرورش را بهتر می‌شناسند و همکاران بهتری برای آموزش و پرورش هستند.


وی با اشاره به نقش الگویی معلم، یادآور شد: رفتار، کردار، سخن، سکوت و پوشش دانش‌آموز موثر است و معلم نقش اساسی در شکل‌گیری دانش‌آموزان دارد.


فانی با اشاره به اینکه معلم بهتر از پدر و مادر می‌تواند فرهنگ جامعه را منتقل کند، خاطرنشان کرد: معلمان باید به دنبال تربیت و رفتار دانش‌آموزان باشند و با انگیزه و مهارت بتوانند دانش‌آموزان خوبی را تربیت کنند.



اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان کشور


به گزارش ایسنا، فانی همچنین از لایحه و اجرای طرح رتبه‌بندی معمان خبر داد و گفت: لایحه این طرح در اختیار دولت قرار می‌گیرد.


وی با بیان اینکه در آموزش و پرورش نسل آینده را تربیت می‌کنیم، تصریح کرد: کسانی که در آموزش و پرروش خدمت می‌کنند آینده کشور را تامین‌ کنند.


فانی دانش‌آموزان را کارگزاران آینده کشور دانست و گفت: آموزش و پرورش نهادی بسیار مهم است و فرهنگ جامعه را بارور می‌کند.


وی افزود: فرهنگ اصلی ما مجموعه‌ای از آداب، سنت‌ها و هنجارهاست که توسط آموزش و پرورش به نسل آینده منتقل می‌شود.


رییس شورای عالی آموزش وپرورش یکی از مخاطبان نامگذاری امسال را آموزش و پرورش عنوان و اظهارکرد: آموزش و پرورش نقش اصلی را ایفا می‌کند.


وی با اشاره به اینکه اگر انگیزه لازم وجود داشته باشد هیچ مشکلی در آینده نداریم، خاطرنشان کرد: تلاش دولت گام برداشتن به طرف افزایش انگیزه و مهارت‌های حرفه‌ای است.


وزیر آموزش و پرورش بسیاری از تذکرات مدیران را جزو برنامه‌های آموزش و پرورش عنوان کرد و گفت: این امر به عنوان سند بالادستی برنامه ماست.


وی از اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان خبر داد و متذکر شد: لایحه این طرح در کمیسیون آموزش و پرورش دولت بررسی شده و در دستور کار دولت قرار می‌گیرد.


فانی خاطرنشان کرد: هفت رتبه‌بندی مدنظر مهارت حرفه‌ای و انگیزه‌ معلمان است.

آمار بازدید: 736 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image