ارتباط مستقیم با 30424 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی ایران مدرس
beikmohammadlou
ایران مدرس استخدام استخدام مدرس دعوت به همکاری از مدرسان، دانشجویان، دبیران و علاقه مندان به تدریس در کل کشور

دعوت به همکاری از مدرسان، دانشجویان، دبیران و علاقه مندان به تدریس در کل کشور

در صورتیکه به تدریس خصوصی علاقه دارید و در این زمینه به فعالیت مشغول هستید و یا می خواهید از تدریس کسب درآمد کنید، به جمع مدرسین ایران مدرس بپیوندید.


در وب سایت ایران مدرس به صورت مستقیم و با درج آگهی رایگان و یا ویژه می توانید شاگرد جذب نمایید. در ایران مدرس بیش از 6000 مدرس ثبت نام کرده اند و از طریق تماس مستقیم با دانش آموزان و دانشجویان شاگرد جذب می کنند.

شما نیز با ثبت نام و تکمیل اطلاعات تدریسی خود در کنترل پنل شخصی خودتان یکی از مدرسین بزرگترین وب سایت فعال در زمینه تدریس خصوصی شوید.

در صورت تمایل می توانید جزو مدرسین ویژه شده و سرعت جذب شاگرد خود را افزایش دهید.


----------------------------

دلایلی که درج آگهی تدریس خصوصی در ایران مدرس را توجیه می کنند؟

دلایل زیر نشان می دهد که درج آگهی تدریس خصوصی در ایران مدرس (www.iranmodares.com) مفید و موثر است:

1- بازدید روزانه بالا: وب سایت ایران مدرس، بجز در ایام تعطیل، به صورت روزانه بیش از 10000 بازدید دارد و متقاضیان تدریس را به بهترین وجه به سمت آگهی شما سوق می دهد. البته این آمار در ایام امتحانات بیشتر هم خواهد شد.

2- پرداختن به بحث تدریس خصوصی به صورت اختصاصی: در ایران مدرس به صورت اختصاصی به بحث تدریس خصوصی پرداخته شده و باعث می شود تا آگهی تدریس شما در بین آگهی های با موضوعات مختلف گم نشود.

3- دارا بودن قسمتهای دانلود جزوات و نمونه سوالات امتحانی: دانش آموزان و دانشجویان به دانلود جزوات و نمونه سوالات امتحانی نیاز داشته و چون این مطالب در ایران مدرس به تعداد زیادی وجود دارد و از قسمتهای دانلود به بخش تدریس خصوصی لینک داده شده است، متقاضیان تدریس به صورت غیر مستقیم نیز به سمت آگهی های تدریس هدایت می شوند.

4- دارا بودن اخبار، بخشهای آموزشی و معرفی کتاب: این بخشها نیز مانند بخش دانلود می توانند متقاضیان تدریس را به سمت آگهی تدریس شما هدایت کنند. چون اولا گروه هدف آنها دانشجویان و دانش آموزان بوده و ثانیا از آن بخشها نیز به تدریس خصوصی لینک داده شده است.

5- بهینه بودن ایران مدرس از دیدگاه موتورهای جستجو مانند گوگل: این مطلب به آن معنی است که در حالتی که کاربران برای عبارتهای مرتبط با آموزش، تدریس و تدریس خصوصی جستجو می کنند، در اکثر موارد یکی از وب سایتهایی که در صفحه اول موتورهای جستجو نمایش داده می شود وب سایت ایران مدرس است. این عامل باعث می شود که متقاضیان تدریس به بهترین وجه به سمت آگهی های آگهی دهندگان تدریس خصوصی در ایران مدرس هدایت شوند.

نتایج جستجو در گوگل برای تعدادی از عبارتهای شامل تدریس خصوصی و موقعیت وب سایت ایران مدرس در نتایج جستجو در ادامه ارائه می گردد (اطلاعات ارائه شده مربوط به فروردین 93 است).

تدریس خصوصی ریاضی - صفحه: اول - ردیف: هفتم
تدریس خصوصی فیزیک- صفحه: اول - ردیف: سوم
تدریس خصوصی شیمی صفحه: اول - ردیف: دوم
تدریس خصوصی شیمی دبیرستان صفحه: اول - ردیف: دوم و سوم
تدریس خصوصی شیمی در تهران صفحه: اول - ردیف: اول و دوم
تدریس خصوصی شیمی دانشگاه صفحه: اول - ردیف: اول
تدریس خصوصی ریاضی مهندسی - صفحه: اول - ردیف: دوم و سوم
تدریس خصوصی معادلات دیفرانسیل - صفحه: اول - ردیف: اول
تدریس خصوصی هندسه صفحه: اول - ردیف: اول و دوم
تدریس خصوصی حسابان صفحه: اول - ردیف: دوم و سوم
تدریس خصوصی زیست صفحه: اول - ردیف: دوم
تدریس خصوصی زیست در تهران صفحه: اول - ردیف: اول
تدریس خصوصی عربی صفحه: اول - ردیف: دوم
تدریس خصوصی ریاضیات گسسته: صفحه اول - ردیف دوم
و ...
نتایج بالا به خوبی موقعیت مناسب وب سایت ایران مدرس در موتور جستجوی گوگل را نشان می دهد.

6- هزینه پایین درج آگهی تدریس در مقایسه با روزنامه و سایتهای موفق درج آگهی: هزینه درج آگهی در ایران مدرس در مقایسه با روزنامه و سایتهای موفق درج آگهی پایین تر می باشد. به عنوان مثال با هزینه درج آگهی برای یک روز در نیازمندیهای روزنامه ها می توان برای یک ماه در ایران مدرس آگهی درج کرد.

7- درج دوباره آگهی تدریس آگهی دهندگان قبلی: تعداد زیادی از مدرسینی که قبلا در ایران مدرس آگهی درج کرده اند برای چندمین بار است که آگهی خود را تمدید می کنند. بعضی از مدرسین برای پنجمین بار است که آگهی خود را تمدید می نمایند. این خود نشان می دهد که درج آگهی تدریس در ایران مدرس موثر و مفید است.

8- امکان ارتباط مستقیم با متقاضیان تدریس: با درج آگهی تدریس در ایران مدرس به صورت مستقیم با شاگردانتان در ارتباط بوده، هزینه تدریس را خودتان تعیین می کنید و درصدی هم به آموزشگاهها پرداخت نمی نمائید.

9- امکان درج عنوان مبسوط، توضیحات کامل، عکس و نمونه جزوه: از تمامی موارد ذکر شده برای معرفی بهتر خودتان و جذب شاگرد می توانید استفاده نمائید. به نسبت درج آگهی در روزنامه توضیحات بسیار کاملتری می توانید ارائه دهید و توانائی های خودتان را به خوبی معرفی نمائید. در ایران مدرس بعد از ورود به کنترل پنل می توانید نمونه جزوه قرار دهید تا متقاضیان تدریس بهتر با روند کارشما آشنا شوند.

10- کاربری راحت و امکان به روز رسانی: به محض ثبت نام در ایران مدرس می توانید وارد کنترل پنل شخصی خودتان شده و اطلاعات خودتان را ویرایش نمائید. بعد از تایید مشخصات شما توسط مدیریت سایت، بعد از هر بار به روز رسانی در صدر مدرسین با تعداد ستاره مشابه با آگهی خودتان قرار می گیرید. مثلا در صورتی که آگهی دو ستاره درج کرده اید با کلیک بر روی به روز رسانی در کنترل پنل، آگهی شما در صدر آگهی های دو ستاره قرار می گیرد.

به منظور اطلاع از تعرفه درج آگهی تدریس در ایران مدرس به قسمت تعرفه که لینک آن در بالای صفحه اصلی قرار دارد مراجعه کنید.

آمار بازدید: 1567 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image