ارتباط مستقیم با 30588 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس استخدام استخدام دولتی استخدام‌های طایفه‌ای در برخی شرکت‌های نفت و گاز مستقر در شهرستان جم

استخدام‌های طایفه‌ای در برخی شرکت‌های نفت و گاز مستقر در شهرستان جم

عضو شورای بخش مرکزی جم از استخدام‌های طایفه‌ای در برخی شرکت‌های نفت و گاز مستقر در شهرستان جم خبر داد.

خه گزارش خبرگزاری فارس از جم، مصطفی ارجمند صبح امروز در نشست با فرماندار جم اظهار داشت: مسئولان باید خدمت به مردم را مهم‌ترین اولویت کاری خود قرار دهند.
عضو شورای بخش مرکزی جم بی‌توجهی مسئولین به عدالت اجتماعی و اقتصادی را به عنوان یکی از دغدغه‌های اصلی جوانان بخش مرکزی جم عنوان کرد.
ارجمند با اشاره به پتانسیل‌های اقتصادی بزرگ در شهرستان جم، از عدم پایبندی برخی مسئولین به شعارهای انقلاب در حوزه عدالت انتقاد کرد.
وی استخدام‌های طایفه‌ای در برخی شرکت‌های نفت و گاز مستقر در شهرستان جم را مورد انتقاد قرار داد و افزود: متاسفانه برخی مسئولین بدون توجه به رفتارهای غیرقانونی خود، باعث ایجاد ناامیدی در جوانان پاک شهرستان و روستاها می‌شوند که این رفتارها باید هر چه سریعتر خاتمه یابد.
این عضو شورا همچنین با تقدیر از صداقت فرماندار شهرستان در بیان موضوعات، بر لزوم تعامل صادقانه با مردم و پرهیز از رفتارهای عامه‌پسند و وعده‌های ناشدنی تاکید کرد.
عضو شورای عالی استان بوشهر نیز با مهم برشمردن جایگاه شورا در قانون اساسی از آن به عنوان قوه چهارم کشور یاد کرد و افزود: متاسفانه در سال‌های گذشته آنگونه که باید از پتانسیل شوراها استفاده نشده است.
محمدباقر رفیعی‌پور رمز موفقیت برخی از مسئولین و فرمانداران شهرستان جم در سال‌های گذشته را تعامل دوسویه با مردم و شوراها دانست و خاطر نشان ساخت: متاسفانه در گذشته برخی مسئولین با نادیده گرفتن شوراها، به تصمیم‌گیری‌های کلان پرداختند که عموما با شکست مواجه شد.

آمار بازدید: 279 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image