ارتباط مستقیم با 30602 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس استخدام استخدام مهندس و کارشناس مهندسان ناظر کشاورزی از اول خرداد استخدام می شوند

مهندسان ناظر کشاورزی از اول خرداد استخدام می شوند

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی از استخدام مهندسان ناظر تولیدات کشاورزی از اول خردادماه آینده خبر داد.

محمدعلی جوادی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به طولانی شدن زمان استخدام این نیروها اضافه کرد: برخی مشکلات اداری در این خصوص وجود داشت که در حال مرتفع شدن است و این افراد از خردادماه در جهادکشاورزی بکار گرفته می شوند.
وی با بیان اینکه قبل از این نیز با هماهنگی های صورت گرفته تعدادی مشغول خدمت شده اند، تاکید کرد که طولانی شدن این روند به دلیل طی مراحل اداری بوده که در مراحل پایانی است.
معاون وزیر جهاد کشاورزی همچنین در خصوص افزایش صادرات محصولات کشاورزی در کشور تصریح کرد: وزارت جهاد کشاورزی در این زمینه تمهیداتی را اندیشیده که براساس آن برای امسال و سال آینده افزایش صادرات را پیش بینی کرده ایم.
وی ادامه داد: در این خصوص کیفی سازی محصولات را بویژه در زمینه صنایع تبدیلی و بسته بندی مد نظر داریم که با برنامه ریزی های صورت گرفته تحولی در این زمینه اتفاق خواهد افتاد.
جوادی توسعه صادرات را در گرو کیفی سازی و نیز رقابتی کردن بخش کشاورزی دانست و یادآور شد: برای ایجاد رقابت بین استانی سقف صادرات را باز نگه داشته ایم و وزارت جهاد کشاورزی براساس تولید مازاد مجوز لازم صادرات را صادر می کند.

آمار بازدید: 413 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image