ارتباط مستقیم با 30457 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی ایران مدرس
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
ایران مدرس استخدام استخدام مدرس دعوت به همکاری از علاقه مندان به تدریس در کل کشور

دعوت به همکاری از علاقه مندان به تدریس در کل کشور

در صورتیکه علاقه مند هستید در زمینه تدریس خصوصی فعالیت داشته باشید و از این راه کسب درآمد کنید، به جمع مدرسین ایران مدرس بپیوندید.


در ایران مدرس به دو صورت رایگان و ویژه اطلاعات مدرسین نمایش داده شده و مدرسین به صورت مستقیم می توانند شاگرد جذب نمایند.

جهت عضویت در سایت فرم عضویت در سایت را تکمیل نموده و بعد از ورود به کنترل پنل آگهی خود را درج نمائید.


چرا در وب سایت ایران مدرس (www.iranmodares.com) آگهی درج کنم؟
به جرات می توان گفت که وب سایت ایران مدرس در حال حاضر بزرگترین و پربازدیدترین وب سایتی است که به صورت اختصاصی به بحث تدریس خصوصی پرداخته است. این وب سایت بیش از 5800 مدرس و 32000 عضو ثبت نامی دارد.
وب سایت ایران مدرس برای اکثر عبارتهای شامل تدریس خصوصی از جمله "تدریس خصوصی ریاضی"، "تدریس خصوصی شیمی"، "تدریس خصوصی فیزیک" و .... در صفحه اول موتورهای جستجو، از جمله گوگل نمایش داده می شود. به عبارت دیگر، این وب سایت تقریبا برای تمامی عبارات شامل تدریس خصوصی از نظر موتورهای جستجو بهینه بوده و به بهترین وجه می تواند متقاضیان تدریس خصوصی را به سمت آگهی شما هدایت نماید.

موقعیت وب سایت ایران مدرس در موتور جستجوی گوگل (www.google.com)
همانطور که می دانید محبوبترین و پراستفاده ترین موتور جستجو نزد کاربران ایرانی، گوگل است. موقعیت وب سایت ایران مدرس در نتایج جستجوی گوگل برای تعدادی از عبارتهای مرتبط با تدریس خصوصی که کاربران ممکن است با چنین عباراتی به دنبال پیدا کردن مدرس مورد نظرشان باشند، در زیر ارائه شده است.
عبارت مورد جستجو – موقعیت وب سایت در صفحات نتایج گوگل – موقعیت مکانی وب سایت در صفحه مورد نظر
تدریس خصوصی ریاضی - صفحه: اول - ردیف: چهارم
تدریس خصوصی فیزیک- صفحه: اول - ردیف: سوم
تدریس خصوصی شیمی صفحه: اول - ردیف: سوم
تدریس خصوصی شیمی دبیرستان صفحه: اول - ردیف: دوم و سوم
تدریس خصوصی شیمی در تهران صفحه: اول - ردیف: اول و دوم
تدریس خصوصی شیمی دانشگاه صفحه: اول - ردیف: اول و دوم
تدریس خصوصی ریاضی مهندسی - صفحه: اول - ردیف: اول
تدریس خصوصی معادلات دیفرانسیل - صفحه: اول - ردیف: اول
تدریس خصوصی هندسه صفحه: اول - ردیف: اول و دوم
تدریس خصوصی حسابان صفحه: اول - ردیف: دوم
تدریس خصوصی زیست صفحه: اول - ردیف: دوم
تدریس خصوصی زیست در تهران صفحه: اول - ردیف: دوم
تدریس خصوصی عربی صفحه: اول - ردیف: دوم
و ....
توجه کنید که برای تمامی عبارتهای ارائه شده، وب سایت ایران مدرس در صفحه اول گوگل ظاهر شده است و این به معنی بهینه بودن وب سایت برای عبارات شامل "تدریس خصوصی" و یا "مدرس خصوصی" است. حتی برای بعضی از عبارات در صفحه اول گوگل، که رقابت بر سر کسب حتی یک جایگاه در آن بسیار شدید است، وب سایت ایران مدرس دو و یا سه جایگاه را به خود اختصاص داده است.
عبارتهای ارائه شده چند مثال از بین تعداد زیاد عبارتهای ممکن است. اگر در زمینه ی خاصی تدریس می کنید، عبارت "تدریس خصوصی+زمینه کاری مورد نظرتان" را در گوگل جستجو کنید. به احتمال زیاد یکی از وب سایتهایی که در صفحه اول مشاهده می کنید، وب سایت ایران مدرس است.
در وب سایت ایران مدرس، با پرداخت مبلغ مناسبی مشخصات ارتباطی شما (شماره همراه و ایمیل) در صفحه اصلی وب سایت، بخش تدریس خصوصی، نتایج جستجوهای انجام شده در وب سایت و همچنین در صدر لیست مدرسین در دروس تدریسی انتخابیتان نشان داده خواهد شد و متقاضیان تدریس خصوصی به صورت مستقیم می توانند با شما در ارتباط باشند.
تعداد زیادی از مدرسینی که هم اکنون در وب سایت ایران مدرس آگهی دارند، برای بار دوم و یا سوم است که آگهی خود را تمدید می کنند و این خود نشان دهنده موثر بودن درج آگهی در این وب سایت است.
جهت کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از مقدار تعرفه و همچنین نحوه قرار گرفتن در لیست مدرسین ویژه ایران مدرس به بخش تعرفه مراجعه نمایید.

آمار بازدید: 1008 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image