ارتباط مستقیم با 30564 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
ایران مدرس استخدام استخدام مدرس فراخوان دانشگاه آزاد برای استخدام ۵ هزار عضو هیأت علمی

فراخوان دانشگاه آزاد برای استخدام ۵ هزار عضو هیأت علمی

معاون آموزشی دانشگاه آزاد گفت: به زودی فراخوان جذب ۵ هزار عضو هیأت علمی را اعلام می‌کنیم.


حسین غریبی معاون آموزشی دانشگاه آزاد در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، با تشریح اولویت‌های کاری خود در دانشگاه آزاد گفت: 16 موضوع اصلی در برنامه‌های من قرار دارد که باید مدنظر قرار بگیرد.

وی افزود: ارتقای جایگاه دانشگاه آزاد یکی از مسائلی است که باید بررسی شود و باید بتوانیم از طریق برنامه‌های لازم رتبه‌بندی واحدها و ارتباط‌سنجی دانشگاه را ارتقا دهیم.

غریبی، بازتعریف جایگاه دانشگاه آزاد در نظام آموزش عالی، ارتقای این دانشگاه و تصویرسازی دانشگاه آزاد از طریق رسانه‌ها را از اولویت‌های برنامه‌های خود در این دانشگاه برشمرد و اظهار داشت: اشاعه دستاوردهای دانشگاه آزاد از طریق رسانه‌ها و همچنین حضور اثربخش فناوری در فضای مجازی از برنامه‌های دانشگاه آزاد است.

معاون آموزشی دانشگاه آزاد جهانی شدن این دانشگاه را یک ضرورت دانست و گفت: باید بتوانیم با سازمان‌های جهانی مانند یونسکو و اتحادیه جهانی دانشگاه‌ها ارتباط داشته باشیم.

غریبی ادامه داد: تاکید اصلی دانشگاه آزاد در تحصیلات تکمیلی، تولید علم سودمند و گسترش رشته‌های میان رشته‌ای مانند فناوری نانو، فناوری اطلاعات و انرژی‌های پاک است.

وی اضافه کرد: همچنین باید زمینه‌های مناسبی برای دستیابی به علم و مهارت‌آموزی فراهم کنیم.

به گفته وی مسئله تخصصی‌سازی از دیگر برنامه‌های دانشگاه آزاد در دوره جدید است که از طریق بازتعریف واحدها و تامین منابع و ارزیابی براساس تخصص انجام می‌شود.

معاون آموزشی دانشگاه آزاد با اشاره به برنامه‌ریزی این دانشگاه برای بهبود هرم اساتید، گفت: به دنبال جذب متخصصان بیشتر در دانشگاه آزاد هستیم و به زودی 5 هزار نفر را برای عضو هیات علمی در مقاطع PHD و جامع دکتری تخصصی اعلام می‌کنیم.

وی گفت: در حوزه کارآفرینی نیز برنامه‌ریزی‌هایی را داریم و همچنین بررسی تامین هم‌افزایی در پایان‌نامه‌ها و نظام رتبه‌بندی دانشگاه‌ها از دیگر برنامه‌های ما است.

آمار بازدید: 787 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image