ارتباط مستقیم با 30564 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس استخدام سایر استخدام شرکت مهندسی نرم‌افزار رایورز نیرو می‌پذیرد

شرکت مهندسی نرم‌افزار رایورز نیرو می‌پذیرد

شرکت مهندسی نرم‌افزار رایورز برای توسعه و تکمیل نیروی انسانی مدیریتی و کارشناسی خود برای انجام پروژه‌های جدید نیرو می‌پذیرد.


به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، شرکت مهندسی نرم‌افزار رایورز در راستای توسعه و تکمیل نیروی انسانی مدیریتی و کارشناسی خود برای انجام پروژه‌های جدید، از گروه‌های مختلف کاری دانش‌آموختگان در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در رشته‌های حسابداری، مدیریت، مهندسی صنایع و کامپیوتر به صورت تمام‌وقت دعوت به همکاری کرده است.

بنابر اعلام شرکت عناوین شغلی کارشناسی هزینه‌یابی و بهای تمام‌شده با حدقال پنج سال سابقه کار مفید و تسلط بر اصول حسابداری صنعتی و مفاهیم هزینه‌یابی، کارشناس پیاده‌سازی و پشتیبانی نرم‌افزار‌های کاربردی در محیط مشتریان با حداقل سه سال سابقه در زمینه‌های مرتبط، آشنایی با نرم‌افزار‌های کاربردی (سیستم عملیاتی)، آشنایی با MS Office، SQL Server و مدیر پروژه‌های پیاده‌سازی و پشتیبانی نرم‌افزارهای کاربردی در محیط مشتریان با حداقل پنج سال سابقه کار کارشناسی و مدیریتی در زمینه‌ی استقرار و پیاده‌سازی سیستم‌های عملیاتی، آشنایی با مفاهیم سیستم‌های اطلاعات مدیریت (MIS_ERP)، آشنایی با مفاهیم IT و تسلط بر گزارش‌نویسی مدنظر است.

متقاضیان می‌توانند رزومه خود را برای مشاغل مربوطه حداقل تا پایان 15 آذرماه سال 92 به نشانی الکترونیکی jobsp@rayvarz.com و یا به شماره فکس 8871504 ارسال کنند.

کلمات کلیدی: استخدامی های جدید سال 92، آگهی جدید استخدامی، استخدامی های آذر 92، استخدام جدید آذر 92، آگهی استخدام، استخدام شرکت مهندسی نرم‌افزار، استخدامی جدید شرکت مهندسی نرم‌افزار 92

آمار بازدید: 373 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image