ارتباط مستقیم با 30594 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس استخدام استخدام مربی استخدام 440 مربی متخصص قرآنی در آموزش و پرورش خراسان‌رضوی

استخدام 440 مربی متخصص قرآنی در آموزش و پرورش خراسان‌رضوی

معاون پرورشی، فرهنگی آموزش و پرورش خراسان‌رضوی گفت: در سال تحصیلی 92-91 در حوزه قرآن 440 مربی متخصص توسط آموزش و پرورش خراسان‌رضوی جذب شد.


به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمد جواد غلامی اورعی عصر امروز در اختتامیه مسابقات قرآن، عترت و نماز دختران سراسرکشور اظهار کرد: تفاوت این دوره از مسابقات با دوره‌های گذشته بخش جشنواره در کنار مسابقات و همچنین برگزاری مسابقات به صورت کارگاهی بود.

غلامی با بیان اینکه در سال‌های اخیر آموزش و پرورش‌ گام‌های خوبی در فعالیت‌های قرآنی برداشته است، تصریح کرد: یکی از اقدامات خوب آموزش و پرورش در حوزه قرآن ایجاد مدارس قرآن و مسابقات قرآنی بود.

معاون پرورشی، فرهنگی آموزش و پرورش خراسان‌رضوی یادآور شد: یکی از اتفاقات خوب در سال تحصیلی 92-91 جذب 440 مربی متخصص در حوزه قرآن توسط آموزش و پرورش خراسان‌رضوی بود.

وی با تاکید بر اهمیت تدبر در مفاهیم قرآنی گفت: عزت دنیا و آخرت در قرآن است و دانش‌آموزان قرآنی الگویی برای تمام دانش‌آموزان هستند.

غلامی ادامه داد: در حال حاضر دشمنان با جنگ نرم سعی می‌کنند تا به جوانان و نوجوانان کشور ضربه وارد کنند که در این راستا باید با تمسک به قرآن و اهل بیت (ع) با بیگانگی فرهنگی مبارزه کرد.

کلمات کلیدی: استخدام جدید، استخدامی های جدید تیر 92، استخدام سال 92، استخدامی تیر 92، استخدام 440 مربی متخصص قرآنی، استخدام مربی متخصص قرآنی تیر 92، استخدام مربی تیر 92، استخدام آموزش و پرورش خراسان، استخدام آموزش و پرورش

آمار بازدید: 1039 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image