ارتباط مستقیم با 30456 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
آموزشگاه
تدریس خصوصی ایران مدرس
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس استخدام استخدام دولتی استان البرز رکورددار شرکت در آزمون استخدامی شهرداری‌های کشور

استان البرز رکورددار شرکت در آزمون استخدامی شهرداری‌های کشور

هدف از برگزاری این آزمون، به کارگیری نیروهای متخصص، تحصیل کرده و دانشگاهی، افزایش بهره وری، کیفیت خدمات دهی و پر کردن خلاء نیروی انسانی در شهرداری‌ها است.


ایلنا: رئیس کمیته اجرایی آزمون استخدامی شهرداری‌های استان البرز اعلام کرد: بیشترین متقاضیان شرکت در آزمون استخدامی شهرداری‌ها مربوط به استان البرز بوده و ۶۰ درصد از متقاضیان در این آزمون را خانم‌ها تشکیل می‌دهند.

به گزارش ایلنا در کرج، کاوه حدادپور در حاشیه برگزاری این آزمون اظهار داشت: در این آزمون، کار‌شناسان مورد نیاز شهرداری‌های استان استخدام خواهند شد.

حدادپور اظهار داشت: این دومین آزمون استخدامی شهرداری‌های کشور است که به طور متمرکز برگزار می‌شود.

وی هدف از برگزاری این آزمون را به کارگیری نیروهای متخصص، تحصیل کرده و دانشگاهی در شهرداری‌ها، افزایش بهره وری، کیفیت خدمات دهی و پر کردن خلاء نیروی انسانی در شهرداری‌ها برشمرد و ادامه داد: در این آزمون ۲ هزار نفر برای ۱۶۸ شهرداری کشور جذب خواهند شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز گفت: استان البرز با ده هزار و ۹۰۰ نفر متقاضی بیشترین تعداد داوطلبان را از میان ۸ استان کشور داشت.

حدادپور افزود: از میان این داوطلبان که در ۵۵ رشته شغلی حضور یافته‌اند درمجموع ۲۶۰ نفر در استان البرز پذیرفته خواهند شد.

وی گفت: بیش از ۶۰ درصد متقاضیان این آزمون را خانم‌ها و ۴۰ درصد را آقایان شامل می‌شوند.

وی تصریح کرد: با هماهنگی قبلی که با دستگاه‌های مختلف از جمله شورای اسلامی شهر و شهرداری‌ها، نیروی انتظامی، دانشگاه آزاد اسلامی (واحد کرج)، آتش نشانی و غیره آزمون با انضباط و رضایت کامل شرکت کنندگان انجام و به اتمام رسید.

گفتنی است این آزمون در استان البرز (کرج) به صورت همزمان با هفت استان دیگر؛ تهران، کرمانشاه، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، فارس، قم و یزد برگزار شد.

کلمات کلیدی: استخدام جدید، استخدامی های جدید تیر 92، استخدام سال 92، استخدامی تیر 92، استخدام استان البرز، استخدام استان البرز تیر 92، استخدامی شهرداری البرز، استخدامی شهرداری کرج، استخدامی کرج، استخدامی کرج تیر 92

آمار بازدید: 351 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image